Thumbnail 1
 OSNOVE MARKETINGA I MENADŽMENTA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA - Nikša Alfirević, Jelena Matković, Zoran Mihanović, Ljiljana Najev Čačija, Jurica Pavičić slika 1
Školska knjiga logo

OSNOVE MARKETINGA I MENADŽMENTA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA - Nikša Alfirević, Jelena Matković, Zoran Mihanović, Ljiljana Najev Čačija, Jurica Pavičić

Šifra proizvoda: MERDER

Cijena

22,43 €

Cijena sadrži PDV

    Dobavljivo po narudžbiDostava kroz 11-21 radnih dana

    DinersVisaMasterCardMaestroKEKS PayPaypal

    Sveučilišni udžbenik Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija prvo je integralno djelo ove vrste, koje na hrvatskom jeziku i uz uporabu relevantnih primjera iz hrvatskog civilnog društva, na način prihvatljivim studentima, ali i...

    Pročitaj više
    Sveučilišni udžbenik Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija prvo je integralno djelo ove vrste, koje na hrvatskom jeziku i uz uporabu relevantnih primjera iz hrvatskog civilnog društva, na način prihvatljivim studentima, ali i svima zainteresiranima za navedenu problematiku, prezentira ključna znanja i vještine iz područja marketinga, menadžmenta i strateškog upravljanja neprofitnim organizacijama.

    Djelo je rezultat višegodišnjih napora autorskog tima, sastavljenog od sveučilišnih profesora, ali i autorica s višegodišnjim iskustvom djelovanja u javnom i neprofitnom sektoru, pa se može kazati da ono na najbolji mogući način povezuje teorijski pristup svim ključnim problemima djelovanja neprofitnih organizacija s praktičnim iskustvima, koja se ilustriraju brojnim primjerima i studijama slučaja iz hrvatskog neprofitnog sektora.

    Posebnom se vrijednošću djela može smatrati i raznovrsnost korištenih primjera koji pokrivaju čitav spektar organizacija i lokalnih zajednica, a koje se referiraju na lokalne zajednice od hrvatskog juga, preko hrvatske metropole –pa do krajnjeg hrvatskog istoka.

    Nadalje, praktični aspekt ovog udžbeničkog djela bavi se organizacijama aktivnima u raznolikim segmentima neprofitnog djelovanja (obrazovanju, umjetnosti, potpori osobama s posebnim potrebama, zdravstvenoj djelatnosti, (psiho)socijalnoj pomoći potrebitima...), pa je gotovo sigurno da će zainteresirani čitatelji pronaći relevantne informacije o usporedivim neprofitnim organizacijama i njihovim iskustvima.

    Knjiga je multidisciplinarnog karaktera i upoznaje čitatelje s ključnim sociološkim pojmovima bitnim za razumijevanje društvene misije i šireg društvenog konteksta djelovanja neprofitnih organizacija.
    Djelo će biti izrazito korisno brojnim dionicima civilnog društva u Hrvatskoj: studentima koji slušaju kolegije iz područja neprofitnog marketinga ili menadžmenta na preddiplomskom, odnosno diplomskom studiju, praktičarima iz neprofitnog sektora, ali i osobama zaduženima za potporu neprofitnim organizacijama, zaposlenima u državnim ministarstvima; nacionalnim, županijskim i lokalnim uredima za suradnju s civilnim društvom; neovisnim konzultantima za neprofitni sektor...
     
    Šifra: 030278
    ISBN: 978-953-0-30278-5
    Broj stranica: 348
    Uvez: broširani
    Format: 20 × 26 cm

    Dobavljivo po narudžbiDostava kroz 11-21 radnih dana

    DinersVisaMasterCardMaestroKEKS PayPaypal

    Slični proizvodi