Unisex parfemi Estée Lauder

Unisex parfemi predstavljaju fascinantnu kategoriju u svijetu parfumerije, gdje se brišu tradicionalne granice između 'muških' i 'ženskih' mirisa. Ova vrsta parfema je dizajnirana tako da odgovara i muškarcima i ženama, nudeći svestranost i fleksibilnost u odabiru mirisa. Unisex parfemi često koriste svježe, zelene, citrusne, drvenaste i začinske note.

0 proizvoda u kategoriji Unisex parfemi Estée Lauder

🙁

Ništa nismo pronašli

Ukloni sve filtere

Kupujete li unisex parfeme?

Unisex parfemi, koji su često nepravedno ostali u sjeni, zapravo posjeduju neodoljivu privlačnost. U ranim danima parfumerije na Zapadu, kada su parfemi bili kreirani u ljekarnama, farmaceuti su eksperimentirali s različitim sastojcima kao što su ruža, ljubičica, klinčić i lavanda. Ti su sastojci bili novi i uzbudljivi, a cilj je bio stvaranje mirisa koji jednako dobro pristaju i ženama i muškarcima.

Uobičajeno je da ženski parfemi budu nježniji i imaju slađe note u usporedbi s muškima. Unisex parfemi skolni su kombiniranju citrusnih tonova s notama mošusa, koje mnogi opisuju kao miris koji prirodno podsjeća na kožu, što objašnjava njihovu popularnost među parfumerima. Osim toga, često se koriste i arome kože, jantara i sandalovine u kreiranju ovih univerzalnih mirisa.

Krajem 19. stoljeća, došlo je do promjene u oglašavanju parfema, s posebnim fokusom na žensku publiku. Uz poboljšanje životnih standarda, žene su sve više imale prilike pokazati da si mogu priuštiti takve luksuze kao što su fini parfemi. Reklame za parfeme tada su prikazivale elegantne dame, šumske nimfe i božice, označavajući parfeme ne samo kao potragu za privlačnim mirisom, već kao težnju za postizanjem idealiziranog oblika identiteta koji su mnogi željeli postići.

Calvin Klein: Jedan parfem za sve

Calvin Klein je poznat po svojim inovativnim i naprednim pristupima u svijetu mode i parfumerije, a njegovi unisex parfemi su postali sinonim za rodno neutralne i svestrane mirise koji odgovaraju širokom rasponu korisnika. Calvin Klein je brend koji je mnogo više od pionira unisex parfema; to je brand koji kontinuirano inovira i oblikuje svijet parfumerije svojim jedinstvenim pristupom dizajnu, marketingu i kreiranju mirisa.

CK One, predstavljen 1994. godine, postao je jedan od najpoznatijih i najprodavanijih unisex parfema na svijetu, donoseći revolucionarnu kombinaciju svježih nota zelenog čaja, bergamota, papra i jasmina. Ovaj miris, poznat po svojem čistom i osvježavajućem mirisu, pruža lagani, ali trajni dojam, idealan za svakodnevno nošenje. Dvije godine kasnije, lansiran je CK Be, koji se ističe kao topliji i drvenastiji unisex parfem Calvin Klein. Sa svojim notama mandarine, mošusa, peperminta i sandalovine, CK Be pruža intimniji i osobniji mirisni doživljaj, formirajući kontrast sa svježinom i energijom CK One. Oba ova parfema odražavaju Calvin Kleinovu sposobnost da stvori raznolike mirise koji privlače šire mase, pružajući svakome priliku da pronađe parfem koji odgovara njihovom jedinstvenom stilu i osobnosti.

Calvin Klein se također ističe raznolikošću mirisa koje nudi, od laganih i svježih do intenzivnih i senzualnih, pružajući potrošačima mogućnost odabira parfema koji najbolje odgovara njihovom stilu i prilikama. Njihove reklamne kampanje su često inovativne i ponekad kontroverzne, privlačeći pažnju i stvarajući dijalog o brendu.

Suradnje s poznatim osobama i modelima dodatno su povećale popularnost Calvin Klein parfema. Parfemi kao što su CK One i Euphoria postali su bezvremenski, simbolizirajući mladenačku buntovnost i slobodu. Kroz godine, Calvin Klein parfemi održali su svoju popularnost, pokazujući sposobnost branda da ostane relevantan unatoč promjenjivim ukusima i trendovima u svijetu parfumerije.