Shopping u doba Korone

Bazzar je najveći hrvatski online shopping centar koji ti u svakom trenutku daje priliku da biraš i kupuješ više od 200 000 proizvoda od čak 350 provjerenih hrvatskih prodavača.

Kupnjom na Bazzaru tako podržavaš između ostalih i male hrvatske obrtnike i domaće OPG-ove. Ono što je bitno znati je da ti svaki od njih isporučuje svoj proizvod direktno na tvoju kućnu adresu. 

Iako se 80% proizvoda kupljenih na Bazzaru dostavi u roku, trebamo ti napomenuti kako postoji nekoliko izazova s kojima se i mi susrećemo prilikom isporuke tvoje narudžbe, a informacije o njima pročitaj u nastavku.

Tvoja pošiljka stiže! 

Saznaj kako pratiti narudžbu


ZAŠTO ODREĐENI PROIZVODI BRZO NESTAJU?

U izvanrednoj situaciji poput ove, potražnja za određenim kategorijama proizvoda je puno veća od unaprijed planirane, stoga ponuda zaliha tih proizvoda jednostavno ne može zadovoljiti cjelokupni interes te je potrebno malo duže čekanje na njenu obnovu. 

Svoju ponudu širimo svakodnevno i trudimo se maksimalno zadovoljiti potražnju za svim proizvodima koji su ti potrebni tijekom ostajanja kod kuće. Cijelu našu ponudu pogledaj na Bazzar.hr.


KAKO ZNAM KOJI JE ROK ISPORUKE PROIZVODA?

Pokraj svakog proizvoda stoji navedeni rok isporuke koji, s obzirom na situaciju, može odstupati u roku 2 do 3 dana pa ti hvala na razumijevanju oko toga. 

Proizvodi koji su dostupni odmah, označeni su zelenom bojom i njihov rok isporuke je do 6 radnih dana. 
Proizvodi koji su dobavljivi po narudžbi, označeni su plavom bojom i njihov rok isporuke je naveden pokraj samog proizvoda. 


ZAŠTO SU ROKOVI ISPORUKE DUŽI OD UOBIČAJENIH? 

Isporuka tvoje narudžbe proces je koji, uz Bazzar, uključuje prodavača koji pakira tvoju narudžbu i dostavnu službu koja tvoju narudžbu dostavlja na tvoju kućnu adresu. 

Uslijed izrazito velikog i naglog povećanja posla te novih pravila koje prodavači moraju poštovati kako bi spakirali tvoju narudžbu, dolazi do vremenskih teškoća i prodavači ne stižu spakirati sve narudžbe u zadanom roku, Naime, prodavači koji pošiljke pakiraju u fizičkim shopping centrima, u njih mogu ući samo jedan dan u tjednu. 

Zbog kašnjenja prodavača koji pakiraju narudžbu i povećanog broja paketa, dostavne službe onda također mogu kasniti s isporukom tvoje narudžbe. 

ZAŠTO ODGOVOR NA MOJ MAIL S UPITOM KASNI? 

Iako Bazzar ekipa radi od doma i teže je doći do informacija te je otežana komunikacija s prodavačima i dostavnim službama, radimo punom parom kako bi sve narudžbe bile prihvaćene, potvrđene i obrađene što je moguće prije. No, iako smo proširili tim za korisničku podršku koji se maksimalno trudi pružiti ti sve informacije u realnom i kratkom vremenu, neki odgovori na pojedine e-mailove kasne. No, to ne znači da ih neće biti uopće. 

Odgovaramo na svaki e-mail i brinemo da tvoje korisničko iskustvo kupovanja na Bazzaru bude pozitivno.


GDJE JE MOJA POŠILJKA? 

Svoju pošiljku možeš pratiti putem profila na Bazzaru, a za to je potrebno prijaviti se. Navedeno možeš provjeriti pod Moje narudžbe i odabirom na željenu narudžbu. Ukoliko je paket poslan tamo ćeš moći pronaći i svoj broj pošiljke (tracking code), nju možeš pratiti i na stranicama dostavne službe koju si izabrao: DPD tracking, Overseas Express i Hrvatske Pošte.

KAKO DA ONLINE KUPOVINA BUDE MAKSIMALNO SIGURNA?

Izbjegavaj plaćanje pouzećem, a umjesto toga, plati internet bankarstvom, Paypalom ili kreditnom karticom online. Osim što je bolja kontrola troškova, plaćanje karticom je i prilikom svakodnevnih kupovina praktičnije i u potpunosti sigurno. Dodatni benefit je što karticom možeš plaćati i na rate.  

Paket preuzmi pred vratima ili na unaprijed dogovorenom mjestu. S dostavljačem se telefonski dogovori o najboljem mjestu za isporuku. Zaštiti sebe i druge i pakete preuzmi bez osobnog dodira s dostavljačem. Ako je moguće koristi zaštitne rukavice, a vanjsku ambalažu odmah baci bez unošenja u stan i obavezno operi ruke.



U kriznim trenucima online prodaja je ono što nam olakšava život i omogućuje koliko toliko normalnu svakodnevicu. Ne zaboravi da je kupnja kod nas sigurna i da čuvamo tvoj novac dok ti narudžba ne stigne, a svi naši prodavači su provjereni. Ako imaš bilo kakvih poteškoća s naručivanjem, možeš se obratiti i našoj korisničkoj službi mailom, putem društvenih mreža ili na live chatu na Bazzar stranici.

KEEP CALM
jer tvoja pošiljka stiže :-)