Thumbnail 1
 TEORIJA PLANIRANJA ODRŽIVOG TURISTIČKOG PROIZVODA - Milan Karlovac slika 1
Školska knjiga logo

TEORIJA PLANIRANJA ODRŽIVOG TURISTIČKOG PROIZVODA - Milan Karlovac

Šifra proizvoda: AGQ2G4

Cijena

39,68 €

Cijena sadrži PDV

    Dobavljivo po narudžbiDostava kroz 11-20 radnih dana

    DinersVisaMasterCardMaestroKEKS PayPaypal

    Iz sadržaja...
    Uvod u teoriju planiranja
    Kulturna baština kao najkvalitetniji turistički resurs
    Analiza pojedinih sklopova turističke tehnologije i metode njezina dimenzioniranja
    Tehnološka veza sadržaja
    Kreiranje održivoga turističkog...

    Pročitaj više
    Iz sadržaja...

    Uvod u teoriju planiranja
    Kulturna baština kao najkvalitetniji turistički resurs
    Analiza pojedinih sklopova turističke tehnologije i metode njezina dimenzioniranja
    Tehnološka veza sadržaja
    Kreiranje održivoga turističkog proizvoda
    Primjeri planiranja izgradnje, obnove, rekonstrukcije javnih i turističkih sadržaja

    Iz recenzija...
    ... Djelo obrađuje osnovne parametre kojima se u fazi planiranja i projektiranja može kontrolirati te nakon toga i ostvariti tržno održiv i poslovno uspješan turistički proizvod. Unutar vrlo kompleksne strukture turističkog proizvoda i širokog raspona kvalitete elementarnih egzistencijalnih potreba i osnovnih funkcionalnih shema, preko kulturološke potke i atraktivnosti, pa sve do prostorno oblikovnih vrijednosti, autor nalazi elemente nužne za prosudbu financijske rentabilnosti koji omogućuju da taj proizvod uspješno djeluje i ostvaruje upravo one vrijednosti zbog kojih je i realiziran.
    Konkretnim primjerima utemeljenima na vlastitom radu i vlastitom iskustvu autor dokumentira svoje postavke primjenjujući time postavljene formule i brojčane pokazatelje koji iz njih proizlaze. Time je čitatelju omogućeno da, bez obzira na to je li riječ o arhitektu ili hotelskom djelatniku, zaista dobije uvid u metodu pristupa planiranju turističkog proizvoda ocjenjujući njegove realne mogućnosti.
    prof. emeritus dr. sc. Boris Magaš

    ... Autor filozofski, ekonomski i sociološki prosuđuje turistički sadržajkoji izrasta u relacijski fenomen i socio-kulturnu vrijednost – trajno vrijednu u svim promjenama (održivost, atraktivnost), u prirodnom i u proizvodnom prostoru (spomenik ljudskom rodu), koji se racionalno upotrebljava, građanski koristi s najmanje troškova. Uistinu, rijedak pristup prosuđivanju turističkog proizvoda, socioekonomskih vrijednosti koje su epicentar turističke atraktivnosti i privlačnosti u kreiranju sociokulturnih vrijednosti u prostoru, pri čemu autor uvodi filozofiju, ekonomiju, sociologiju i kulturologiju u valorizaciji socio-kulturnih fenomena.
    dr. sc. Slavko Kulić
    International Order of Merits
     
    Šifra: 030335
    ISBN: 978-953-0-30335-5
    Broj stranica: 366
    Uvez: TVRDI UVEZ
    Format: 24,6x31 cm

    Dobavljivo po narudžbiDostava kroz 11-20 radnih dana

    DinersVisaMasterCardMaestroKEKS PayPaypal

    Slični proizvodi