Pitanja o kupovini, plaćanju i dostavi

Jesu li moji privatni podaci kao što je broj kartice sigurni?

Da. Koristimo Secure Socket Layer (SSL) certifikat kako bismo zaštitili tvoje osobne podatke, a isti nisu nikada javno vidljivi. Pri plaćanju kreditnim karticama, preusmjeravamo te na PayWay sigurni sustav za online plaćanje karticama koji je direktno spojen s bankarskim sistemima. Bazzar i njegovi zaposlenici nikada nisu u doticaju s vašim brojem kartice. O zaštiti i sigurnosti vaših osobnih podataka više pročitajte na linku Politika privatnosti.

Nemam kreditnu karticu. Postoje li drugi načini plaćanja?

Moguće je platiti pouzećem, PayPalom, internet bankarstvom, kreditnim karticama (Amex, Maestro, Mastercard, Visa, Diners) ili općom uplatnicom koju možeš uplatiti internet bankarstvom ili u Pošti, u banci, FINA-i.

Mogu li platiti na rate?

Obročno plaćanje do 12 rata bez kamata je moguće s American Express i Diners karticama.

Mogu li platiti gotovinom prilikom dostave (pouzećem)?

Plaćanje gotovinom prilikom dostave (plaćanje pouzećem) moguće je kod većine prodavača. Kod kupovine proizvoda od prodavača koji robu šalju iz inozemstva, plaćanje gotovinom prilikom isporuke nije moguće.

Koliko košta dostava?

U suradnji sa Hrvatskom poštom organizirali smo jednu od najbržih i najpovoljnijih dostava u Hrvatskoj koja ravnomjerno pokriva više od 500 gradova i općina, uključujući mala mjesta i udaljene otoke. Cijena dostave ovisi o ukupnoj težini paketa. Cjenik dostave

Postoje li skriveni troškovi?

Ne. Sve je transparentno, dostava je osigurana prema važećem cjeniku dostave i PDV je uključen u cijenu proizvoda.

Postoji li minimalni iznos narudžbe?

Ne postoji minimalni iznos za narudžbu.

Kada kupim proizvod, koliko dugo moram čekati pošiljku?

Pošiljka se isporučuje kupcu u roku 2-3 radna dana od preuzimanja paketa kod prodavatelja ili do 5 dana ako se radi o udaljenim mjestima, a očekivani datum i sam tijek dostave možeš pratiti pod linkom "Moje kupovine".

Kako ću znati da li je moja pošiljka poslana? Mogu li pratiti svoju narudžbu?

Preko sučelja na vlastitom Bazzar profilu se može pratiti tijek dostave, između ostalog i kad je kupljeni proizvod poslan i kad možeš očekivati dostavljača.

Što ako moja narudžba ne dođe u predviđenom vremenu?

U slučaju poteškoća s dostavom javi se našoj korisničkoj podršci na broj 01 4680 921.

Što ako ne budem doma kad stigne poštar?

U tom slučaju dostavljač će ti ostaviti potvrdu s informacijama u kojoj pošti i u kojem roku možeš preuzeti paket. Na potvrdi će biti naznačeno i koji je krajnji rok za podizanje paketa u pošti. Ukoliko ne stigneš u tom roku preuzeti proizvod, proizvod se vraća prodavatelju. Ako ga još uvijek želiš, potrebno je ponovno platiti dostavu.

Što ukoliko imam neku reklamaciju, primjedbu ili problem?

Svakako se trebaš javiti prodavatelju. Ako ne uspijete doći do rješenja, možeš se javiti i nama. O uvjetima i rokovima reklamacije više pročitaj na Povrat i Servis.

Na što paziti kod kupnje ili prodaje?

Svi oglasi i informacije vezane uz oglašavanje dolaze od treće strane (oglašivača), koji je isključivo odgovoran za sadržaj oglasa što uključuje odgovornost za istinitost, točnost i kvalitetu informacija i sadržaja oglasa. Ne brini, to ne znači da te ostavljamo samog/samu ili prepuštamo karmi. Tvoje povjerenje, sigurnost i zadovoljstvo su prioritet našeg poslovanja, i upravo stoga smo svjesni da online bazari, baš poput stvarnih, mogu biti i opasna mjesta na kojima se skupljaju mutni tipovi. Kako bismo ih izbacili s našeg bazzara i tako te zaštitili od neugodnih iskustava, više puta dnevno provjeravamo i ažuriramo objavljene oglase, te po kratkom postupku i bez kompromisa brišemo one u kojima nanjušimo mogućnost prevare, lažnog oglašavanja, ponudu ilegalne ili sumnjive robe/usluga, odnosno bilo kakvo kršenje tvoje sigurnosti i važećih zakona Republike Hrvatske.

Zaštita od prevare?

Kako bi se izbjegle prevare ili neke druge neugodnosti, donosimo ti nekoliko savjeta o tome na što je bitno obratiti pozornost pri kupnji:

  • dobro pročitaj oglas prije odluke o kupnji kako bi bio siguran/na da odabrani proizvod odgovara tvojim potrebama
  • pokušaj se osobno sastati s prodavateljem, kako bi bio/la u mogućnosti pregledati proizvod prije kupnje
  • ako nije moguće osobno izvršiti kupnju/prodaju, preporučujemo dostavu pouzećem
  • prodavatelj ne bi trebao inzistirati na uplati unaprijed - plati proizvod kada ga preuzmeš

Ako se kupac, odnosno prodavatelj ne odaziva na pozive ili naznačene kontakte, ako postoji sumnja da se radi o lažnom oglasu ili se na neki drugi način krše pravila oglašavanja, molimo da nas obavijestite o tome na [email protected]

Tehnička pitanja

Bazzar profil - Zašto se registrirati?

Registracijom na bazzar.hr dobivaš vlastiti profil te mogućnost objave oglasa; ponude i potražnje. Registriranim korisnicima omogućeno je objavljivanje ponude i potražnje te svih opcija unutar bazzar.hr-a. Ukoliko želiš objavljivati oglase, označavati ponude sa sviđa mi se/ne sviđa mi se, pratiti korisnike i ponude, komentirati itd., registracija je nužna. Brzo i jednostavno možeš se registrirati ovdje.

Moji podaci

Moji podaci su mjesto gdje možeš mijenjati sve svoje podatke. Dijele se na dvije kategorije: javne podatke i osobne podatke. Osobni podaci su zaštićeni, što znači da im nitko osim tebe nema pristup. U osobne podatke spadaju tvoje ime, prezime, OIB, datum rođenja i spol.

Javni podaci su oni koji su vidljivi ostalim korisnicima. Tu upisuješ svoju lokaciju i kratku pričicu o sebi, tko si i čime se baviš.... sve što misliš da bi ostali korisnici trebali znati o tebi kao oglašivaču. Naravno, tu su i kontakt brojevi i e- mail adresa za koju sam/a odlučuješ hoće li se prikazati i na javnom profilu. I za kraj, društvene mreže. Ukoliko si društveno aktivan/na i na drugim mrežama, podijeli to i s ostalima.

Zašto moram upisati OIB prilikom predaje oglasa?

Jer tako nalaže zakon. Prema Zakonu RH o zabrani i sprječavaju obavljanja neregistrirane djelatnosti obvezni smo od tebe zatražiti OIB koji čuvamo u strogoj tajnosti sukladno važećim zakonima RH. Ukratko, OIB nigdje nije vidljiv, ne dijelimo ga s drugima i štitimo tvoju privatnost.

Zašto staviti profilnu sliku?

Profilna ti slika omogućuje lakše predstavljanje potencijalnim kupcima i poboljšava mogućnost prodaje. Profilnom slikom dodatno ulijevaš povjerenje kupcima koji pretražuju tvoje oglase i olakšavaš pristup potencijalnim kupcima.

Što je poslovni profil?

Poslovni profil je istaknuti profil koji ti omogućava da imaš svoj napredni korisnički profil s dodatnim opcijama. Poslovni profil omogućuje da se tvoj profil istakne na naslovnici te da si istaknut među popularnim korisnicima. Također dobivaš personalizirani identitet profila koji podrazumijeva: izbor između 3 vrste izgleda profila, izbor između beskonačnog prikaza oglasa ili prikaza oglasa po stranicama, naslovnu sliku po izboru (cover photo) te filtraciju i popis aktivnih kategorija na profilu. Uz to, dobivaš i domenu koja glasi: bazzar.hr/tvojekorisničkoime. Na taj način praktički dobivaš svoju personaliziranu stranicu uređenu po svom ukusu, sa svim svojim podacima i velikim, lijepim pregledom svih svojih ponuda.
Za više informacija, obrati nam se na: [email protected]

Što su Obavijesti?

Obavijesti ili notifikacije su kratke informacije koje se pojavljuju na tvom profilu i informiraju te o akcijama korisnika povezanih s tobom i tvojim ponudama. Obavijesti dolaze kada korisnik za tvoju ponudu označi da mu/joj se sviđa ili ne sviđa, kad netko komentira tvoju ponudu ili potražnju, da je netko odgovorio na neki od tvojih komentara te da tvoj oglas uskoro ističe. Sam/a odlučuješ koje će ti obavijesti dolaziti na email,a možeš ih jednostavno ažurirati u opciji “Postavke”.

Što su Cookies?

U cilju boljeg korisničkog iskustva i poboljšanja kvalitete, Bazzar ti je odlučio ispeći cookies ili tzv. kolačiće. Okus biraš sam/a. Ne možeš ih odmah probati jer na žalost, prema direktivi Europske unije, moramo zatražiti tvoju suglasnost kako bi ih mogao/la okusiti ;) Ova web stranica u cilju boljeg korisničkog iskustva i poboljšanja kvalitete na tvoje računalo sprema male tekstualne datoteke zvane cookies, odnosno kolačići. Preko 90% svih web stranica koristi kolačiće, međutim prema direktivi Europske unije od 26. svibnja 2012. godine obvezni smo prije pohranjivanja kolačića zatražiti tvoju suglasnost. Korištenjem ove internetske stranice daješ svoju suglasnost za korištenje kolačića (cookies). Kolačiće možeš blokirati i dalje pregledavati stranicu, što može dovesti do toga da se neke funkcije naše internetske stranice više ne mogu u potpunosti koristiti. Naglašavamo da ni u kojem slučaju ne dolazi do identifikacije osoba koje stoje iza tih podataka niti do prikupljanja osobnih podataka.

Slika uz oglas

Slike govore više od tisuću riječi. I prodaju. Predajom oglasa sa slikom daleko povećavaš mogućnost prodaje. Što su slike bolje, veće i kvalitetnije, privlačiš veći broj korisnika a samim time potencijalnih kupaca. Pri predaji slika tokom predaje oglasa, pažljivo izaberi glavnu sliku jer će upravo ta slika predstavljati tvoju ponudu.

Na koje sve načine mogu oglašavati svoje ponude?

Neovisno o tome jesi li fizička ili pravna osoba, imaš mogućnost oglašavanja uz dodatne opcije koje su namijenjene većoj promidžbi tvojih oglasa i unaprijeđenju prodaje. Svaku od dodatnih opcija možeš uključiti na određeni period te odabrati paket koji će ti najviše odgovarati.

  • Poslovni profil- istaknuti profil koji ti omogućuje da imaš svoj napredni korisnički profil s dodatnim opcijama. Poslovni profili su istaknuti na naslovnici i među popularnim korisnicima. Također, dobivaš personalizirani identitet profila koji podrazumijeva: izbor između 3 vrste izgleda profila, izbor između beskonačnog prikaza oglasa ili prikaza oglasa po stranicama, naslovnu sliku po izboru (cover photo) te filtraciju i popis aktivnih kategorija na profilu. Uz to, dobivaš i domenu koja glasi: bazzar.hr/tvojekorisničkoime. Na taj način praktički dobivaš svoju personaliziranu stranicu uređenu po tvom ukusu, sa svim tvojim podacima i velikim, lijepim pregledom svih tvojih ponuda.
  • XML oglašavanje- za korisnike koji u svojoj bazi posjeduju veći broj oglasa nudimo i automatski prijenos podataka, tzv. XML oglašavanje. Automatskim prijenosom oglasa štediš svoje vrijeme i novac jer nije potreban nikakav manualni rad tebe ili tvojih suradnika.

Za dodatne informacije kontaktiraj nas na [email protected]

Kako mogu podignuti oglas na tražilici?

Tvoj oglas više nije na prvoj stranici? Nema problema. Boostaj svoje oglase i budi opet među prvima - besplatno. Boost je opcija kojom možeš podizati svoj oglas u kategorijama u kojima se tvoj oglas nalazi. Boostati oglase možeš na stranici Moji oglasi klikom na narančasto dugme "Boost". Tvoj oglas biti će opet pri vrhu ovisno o vrsti oglasa, kao da je upravo objavljen. Opcija Boost može se besplatno koristiti jednom u 12 sati po oglasu.

Što su prodani, a što neaktivni oglasi?

Prodani oglasi su oglasi koji više nisu dostupni, odnosno prodani su, dok su neaktivni oglasi oni kojima je isteklo vrijeme oglašavanja. Prodane oglase označavaš sam/a kad proizvod više ne bude dostupan, dok su neaktivni oglasi oni kojima je isteklo vrijeme oglašavanja, no postoji mogućnost da je proizvod još uvijek raspoloživ. Prije nego ti istekne oglas, poslat ćemo ti mail da te podsjetimo na ubrzo isticanje oglasa. Status oglasa možeš na vrlo jednostavan način mijenjati na ‘’Moji oglasi’’.