Posao u Bazzaru

Zastupamo velike brendove, a potičemo rast malih i novorođenih brendova na tržištu. Pratimo trendove u stopu i stvaramo prilike da ubrzamo korak ili dva ispred njih. Iza nas ne stoje velike korporacije ili kontroverzni poduzetnici, već tim mladih stručnjaka i entuzijasta koji vjeruju u sebe i svoje ideje, da je moguće u isto vrijeme ozbiljno raditi i odlično se zabavljati te da se sve može kad se znanje, volja, crna kava, Google arsenal i male ruke slože.

Korisnička podrška (m/ž) Studentski posao

Bazzarov uspjeh temelji se na vrhunskom iskustvu online kupovine. Agenti u Korisničkoj podršci ne odgovaraju samo na pitanja – oni stvaraju nova prijateljstva. Dobra usluga upravo se temelji na izgrađivanju odnosa, kako bi Bazzar i dalje mogao garantirati sigurnu i ugodnu online kupovinu. U užurbanom okruženju kakva je Korisnička podrška niti jedan dan nije isti. Za ovaj posao moraš biti entuzijastična i snalažljiva, nasmijana i vesela osoba, sposobna zadržati smiren i profesionalan pristup čak i u stresnim situacijama. S obzirom da radimo u malom timu, bitno je da si uvijek spreman preuzeti odgovornost i raditi dobro u timu. Želimo da uživaš raditi na računalu i s ljudima. Moraš biti vješt u komunikaciji i nastojati biti u toku s aktualnim kampanjama i prodajnim aktivnostima.

Opis posla
  • Kontakt s korisnicima putem telefona, online chata, emaila, i društvenih mreža
  • brzo i efikasno rješavanje eventualnih problema
  • Suradnja s ostalim odjelima
Što očekujemo od tebe?
  • Samostalnost, odgovornost, želju za učenjem i strpljenje
  • Napredno snalaženje na računalu
  • Reguliran status redovnog studenta
  • Spremnost na rad minimalno 4 dana tjedno
  • Mogućnost rada tijekom studija (tijekom cijele godine)
  • Izražene komunikacijske vještine
Što ti nudimo?
  • Radno vrijeme prema dogovoru
  • Stabilna i redovna primanja
  • Mogućnost stalnog zaposlenja
Cookies nam pomažu pri pružanju usluga. Korištenjem naših usluga, prihvaćate naše korištenje cookies-a. Saznaj više