Trenutno nemamo otvorenih pozicija za Asistent u odjelu financija. Redovito provjeravaj našu stranicu za nove prilike. :)
Ažurna si i dobro organizirana osoba koja se izvrsno snalazi u radu s papirologijom?
Uredski si tip, poznaješ financijske procese i računovodstvena načela te imaš volju za daljnjim učenjem i profesionalnim razvojem?
Ovo je izvrsna prilika da se se pridružiš našem timu !
Opis posla
- podrška u kontroli financijskih procesa
- zaprimanje, obrada, unos i kontrola računa putem aplikacije
- priprema različite dokumentacije po potrebi
- obavljanje ostalih administrativnih poslova u računovodstvu
- uska suradnja s ostalim odjelima uključenim u financijske procese (nabava, korisnička podrška i sl.)
Od tebe očekujemo
- najmanje SSS ekonomskog smjera. VŠS/VSS su prednost ali ne i uvjet
- iskustvo u administrativnim poslovima
- elementarno poznavanje računovodstvenih tj. knjigovodstvenih načela
- odgovornost, organiziranost, temeljitost i pedantnost u rješavanju zadataka
- poštivanje zadanih rokova
- odlično poznavanje rada na računalu, naročito snalaženje u Google aplikacijama i MS Excelu
- pozitivan pristup radnim zadacima i lako prilagođavanje timskom radu
Što ti nudimo?
- rad u brzorastućoj e-commerce tvrtki koja temelji svoj uspjeh na inovativnosti i personaliziranom pristupu
- mogućnost napredovanja sukladno ostvarenim rezultatima i inicijativnosti
- casual radno okruženje koje cijeni kreativnost, jednostavnost i proaktivnost
- stručne edukacije i profesionalni razvoj unutar i izvan tvrtke
- produktivnu, stimulirajuću i ugodnu radnu atmosferu
Ako misliš da si osoba koja odgovara ovom profilu, prijavi se e-mailom na posao @ bazzar.hr uz napomenu za koju poziciju se prijavljuješ.