Asistent u odjelu financija

Ažurna si i dobro organizirana osoba koja se izvrsno snalazi u radu s papirologijom?


Uredski si tip, poznaješ financijske procese i računovodstvena načela te imaš volju za daljnjim učenjem i profesionalnim razvojem?


Ovo je izvrsna prilika da se se pridružiš našem timu !


Opis posla


  • podrška u kontroli financijskih procesa
  • zaprimanje, obrada, unos i kontrola računa putem aplikacije
  • priprema različite dokumentacije po potrebi
  • obavljanje ostalih administrativnih poslova u računovodstvu
  • uska suradnja s ostalim odjelima uključenim u financijske procese (nabava, korisnička podrška i sl.)

Od tebe očekujemo


  • najmanje SSS ekonomskog smjera. VŠS/VSS su prednost ali ne i uvjet
  • iskustvo u administrativnim poslovima
  • elementarno poznavanje računovodstvenih tj. knjigovodstvenih načela
  • odgovornost, organiziranost, temeljitost i pedantnost u rješavanju zadataka
  • poštivanje zadanih rokova
  • odlično poznavanje rada na računalu, naročito snalaženje u Google aplikacijama i MS Excelu
  • pozitivan pristup radnim zadacima i lako prilagođavanje timskom radu

Što ti nudimo?


  • rad u brzorastućoj e-commerce tvrtki koja temelji svoj uspjeh na inovativnosti i personaliziranom pristupu
  • mogućnost napredovanja sukladno ostvarenim rezultatima i inicijativnosti
  • casual radno okruženje koje cijeni kreativnost, jednostavnost i proaktivnost
  • stručne edukacije i profesionalni razvoj unutar i izvan tvrtke
  • produktivnu, stimulirajuću i ugodnu radnu atmosferu


Ako misliš da si osoba koja odgovara ovom profilu, prijavi se e-mailom na posao @ bazzar.hr uz napomenu za koju poziciju se prijavljuješ.