Komplet za igru 16 u 1 prijedlog je za djecu od 3 godine. Sjajan način da zajedno provedete slobodno vrijeme. Svatko će pronaći nešto za sebe, izbor od 16 igara i mnoštvo dodataka potrebnih za njihovo igranje.
1. Međunarodni šah
Pripremite ploču za igru i 16 bijelih i crnih figura: kralja, kraljicu, dva lovca, dva skakača, dva topa i osam figura, postavite ih na ploču prema uputama. Prvi počinju bijeli pijuni.
Cilj igre je eliminirati protivničkog kralja. Kraljevi se mogu kretati okomito, vodoravno i dijagonalno. Kule se mogu pomicati vodoravno i okomito, ali se ne mogu pomicati dijagonalno. Lovci se mogu kretati samo dijagonalno.
2. Happy 26
Pripremite ploču za igru i figure s brojevima od 1 do 12. Rasporedite brojeve tako da zbroj brojeva u jednom redu bude 26. Počnite od vrha i idite u smjeru kazaljke na satu.
3. Goose chess
Pripremite ploču za igru, 4 figure i kockicu. Stavite figure pored vulkana, a zatim, naizmjence s drugim/drugim igračima, bacajte kockice i pomičite figure onoliko koliko kockica pokaže. Ako stojite na poziciji 8,16,26,39,53 - možete ponovno baciti kocku. Ako dođete do bloka 21 vratite se na poziciju 18. Na poziciji 31 vratite se na 6, s pozicije 42 vratite se na 36, na postolju 52 vratite se na 45, a na poziciji 58 vratite se na 54. Prvi igrač koji dođe do pozicije 63 pobjeđuje.
4. Zmije i ljestve
Pripremite ploču za igru, 4 komada i kockicu. Stavite figure u blok br. 1, zatim bacite kocku i premjestite figure na onoliko mjesta koliko kockica pokazuje. Ako stanete blizu bloka s ljestvama, popnite se na njih. Ljestve se mogu samo penjati, ne i skidati. Ako broj kockica premašuje broj blokova preostalih na meti, igrači moraju vratiti veći broj. Igrač stigne do cilja samo kada je broj na kockici točno jednak broju blokova preostalih na odredištu. Igrač koji prvi stigne do odredišta pobjeđuje u igri.
5. Dame (pet u nizu)
Pripremite ploču za igru, 5 bijelih i 5 crnih figura. Rasporedite ih na ploču kako je prikazano u uputama. Svaki igrač može pomicati svoje pijune vodoravno ili okomito i onoliko koraka koliko želi, ali ne može promijeniti smjer na pola puta. Igrač pobjeđuje kada ili uhvati sve protivničke figure ili njegov protivnik nema kamo otići.
6. Šah s lubenicom
Pripremite ploču za igru i 6 bijelih i 6 crnih figura. Rasporedite ih na b