Arkadna igra Bježećih Mrkvi
Arkadna igra skakanja mrkve odlična je igra za cijelu obitelj.
Pravila igre:
Povucite zid unatrag i držite ga.
Učvrstite ga umetanjem mrkve srednje veličine (plave) u okruglo udubljenje.
Sada možete polako otpustiti zid:
- preostale mrkve nasumično rasporedite po ploči.
- Izvadite plavu mrkvu i stavite je također na ploču.
- Lagano otpustite zid tako da se nasloni na sve mrkve.
Način igre 1
- osvojite što više bodova:
- najmlađi igrač započinje igru
- U svakom potezu igrači uklanjaju jednu mrkvu odjednom.
- ako je igrač dotaknuo mrkvu, mora je izvući
(također može preskočiti svoj red)
Međutim, ne možete odabrati drugu mrkvu
- ako igrač ukloni mrkvu i stijenka mrkve ne prelazi oznaku označenu sa strane ploče, igrač tada može
zadržati svoju nagradu
- ako zid prijeđe oznaku, igrač mora odložiti uklonjenu mrkvu (osim toga, igrač mora i
stavite mrkvu sa strane koja je dodatno skočila s ploče tijekom ovog poteza).
Osim toga, igrač dobiva kaznu od 3 boda.
Ako njegov račun nema ovaj broj bodova - vraća sve što ima.
- moguće je preskočiti skretanje
- ako se potez preskoči 2 puta zaredom, igrač mora ponoviti svoj potez 3. put
- igra se nastavlja sve dok na ploči ne ostane broj mrkvi jednak broju igrača, npr.: ima 4 igrača,
pa igra završava kada na ploči ostanu 4 mrkve.
- prebrojite osvojene mrkve i pretvorite ih u bodove.
Igrač s najviše bodova pobjeđuje!
Narančasta mrkva - 3 boda x 15
Plava mrkva - 2 boda x 15
Zelena mrkva - 1 bod x 15
Način igre 2
- Otključajte zamku tako da izvučete mrkve ispravnim redoslijedom:
- svaki igrač nasumično bira kartu [uključujući 6].
- najmlađi igrač započinje igru
- igrači će izbaciti jednu mrkvu redoslijedom koji je naznačen izvučenom kartom
- ako je igrač dotaknuo određenu mrkvu, dužan ju je izvući (također može preskočiti svoj potez). Međutim, ne može odabrati drugu mrkvu.
- uzastopno izvučene mrkve moraju se staviti na karticu
- mrkve koje nisu odabrane ispravnim redoslijedom stavljaju se pored kartice
- ako zid prijeđe bočnu oznaku, igrač mora odložiti izvučenu mrkvu (osim toga, mrkve koje su iskočile s ploče tijekom ovog poteza također treba odložiti)
s ploče tijekom ovog poteza). Igrač dodatno mora odložiti sve mrkve na kartici i ponovno ih početi skupljati.
- moguće je preskočiti skretanje
- ako se red preskoči 2 puta zaredom, igrač mora napraviti svoj potez treći put
- igrač koji prvi dovrši svoju kartu "otključava zamku" i pobjeđuje!
Dimenzije kartona:
33 cm x 22 cm x 4,5 cm