Thumbnail 1
 OSNOVE MEĐUNARODNOG MARKETINGA - BROŠIRANI UVEZ - Jozo Prevšić, Đurđana Ozretić Došen, Zoran Krupka slika 1
Školska knjiga logo

OSNOVE MEĐUNARODNOG MARKETINGA - BROŠIRANI UVEZ - Jozo Prevšić, Đurđana Ozretić Došen, Zoran Krupka

Šifra proizvoda: NDRK4D

Cijena

22,43 €(169,00 kn)

Cijena sadrži PDV

    Dostupno odmahDostava kroz 2-5 radnih dana

    DinersVisaMasterCardMaestroKEKS PayPaypal

    Knjiga Osnove međunarodnog marketinga je po svojoj koncepciji potpuno usporediva sa sličnim udžbenicima s područja međunarodnog marketinga autora iz zapadnih zemalja (na engleskom jeziku) koji se obično rabe kao osnovni udžbenici na sveučilištima...

    Pročitaj više
    Knjiga Osnove međunarodnog marketinga je po svojoj koncepciji potpuno usporediva sa sličnim udžbenicima s područja međunarodnog marketinga autora iz zapadnih zemalja (na engleskom jeziku) koji se obično rabe kao osnovni udžbenici na sveučilištima iposlovnim školama. No kvalitetan udžbenik na hrvatskom jeziku s obiljem primjera iz poslovne prakse hrvatskoga gospodarstva nije samo sveučilišni udžbenik za studente na hrvatskim sveučilištima nego istodobno može poslužiti kao koristan stručni priručnik marketinškim menađerima u gospodarstvu u njihovim naporima za poboljšanje poslovnih nastupa na inozemnim tržištima.

    dr.sc. Milan Jurše, izvaredni profesor Sveučilišta u Mariboru, EPF - Ekonomsko-poslovni fakultet



    Iz sadržaja:

    Priroda međunarodnog marketinga
    Planiranje i kontrola međunarodnog marketinga
    Ekonomsko okruženje
    Političko okruženje
    Zakonodavno okruženje
    Kulturno okruženje
    Istraživanje stranih tržišta
    Proizvodi
    Usluge
    Cijene
    Međunarodna marketinška distribucija
    Promocija: oglašavanje, osobna prodaja, unaprjeđenje prodaje
    Odnosi s javnošću
     
    Šifra: 030396
    ISBN: 978-953-0-30396-6
    Broj stranica: 320
    Uvez: BROŠIRANI UVEZ
    Format: 20x26 cm

    Dostupno odmahDostava kroz 2-5 radnih dana

    DinersVisaMasterCardMaestroKEKS PayPaypal