Category Manager

Trenutno nemamo otvorenih poziciju Category Manager. Redovito provjeravaj našu stranicu za nove prilike. :)

Category Manager ključna je osoba zadužena za upravljanje komercijalnim procesima tvrtke, kvalitetu ponude asortimana na Bazzaru kao i pružanje podrške prodavačima-partnerima u plasiranju svojih proizvoda. 
Idealan kandidat je iskusni profesionalac na području nabave i ugovaranja te ima sva potrebna znanja o specifičnostima određenog asortimana proizvoda na tržištu za čije je upravljanje odgovoran/na.
Tražimo organiziranu, komunikativnu i motiviranu osobu s komercijalnim iskustvom koja će biti zadužena za razvoj postojećih te uspostavljanje novih odnosa s prodavačima-partnerima iz Hrvatske i inozemstva.

Otvorene pozicije

  • Category Manager kategorija Supermarket



Ključne odgovornosti

  • upravljanje jednom ili više srodnih kategorija proizvoda na Bazzaru s ciljem osiguravanja najboljeg asortimana proizvoda te razvojem pozitivnih odnosa s prodavačima-partnerima u cilju povećanje prodaje
  • redovita komunikacija s prodavačima-partnerima vezano uz svakodnevno osvježavanje ponude, dogovaranje ciljanih promocija, ulistavanja novih proizvoda i rješavanje eventualnih kompleksnijih reklamacija
  • pronalaženje novih partnera-prodavača iz Hrvatske i/ili inozemstva u svrhu povećanja ponude
  • praćenje tržišta i kretanja cijena, aktualnih akcija/ promocija te plasiranja novih proizvoda 
  • suradnja s odjelom marketinga, korisničke podrške i logistike


Što tražimo?

  • minimalno 2 godine iskustva u sličnim poslovima (upravljanje kategorijom proizvoda, nabava, prodaja, komercijalni poslovi) - Ovo nije pozicija za početnike. Od kandidata očekujemo višegodišnje iskustvo u sličnim komercijalnim poslovima, razvijene pregovaračke sposobnosti te napredno poznavanje specifičnosti kategorije.
  • Odlično poznavanje rada na računalu, a posebice rad u MS Excelu
  • Proaktivnost i želju za kontinuiranim učenjem i razvijanjem vlastitih sposobnosti 
  • Visoku razinu usmene i pisane komunikacije 
  • Sposobnost brzog učenja i rada sa novim alatima 
  • Komunikativnost, proaktivnost i istraživački pristup radu, sposobnost obavljanja nekoliko zadataka istovremeno 
  • Iskustvo u radu web trgovine je plus, ali nije uvjet
  • Odgovornost u izvršavanju zadataka, samostalnost u radu i pouzdanost osobine su koje tražimo od svakog kandidata! 
  • Odgovornost u izvršavanju zadataka, samostalnost u radu i pouzdanost osobine su koje tražimo od svakog kandidata! 


Što nudimo?

  • fleksibilno radno vrijeme i povremeni rad od kuće (or wherever) kad god okolnosti to dozvoljavaju 

  • najbolje popuste za proizvode iz Bazzar ponude za zaposlenike i njihove obitelji 

  • rad u opuštenoj i veseloj atmosferi koja potiče svježe ideje, slobodu izražavanja i proaktivan pristup poslu

  • jedinstveno iskustvo sudjelovanja u razvoju poslovanja brzorastuće start-up tvrtke 

  • edukacije, konferencije i druga profesionalna usavršavanja 

  • “perks of the job”- bogat izbor kave, čaja, sokova, zdravih i nezdravih grickalica te česta neobavezna druženja s ekipom iz firme :) 


Ako si spreman/na na puno rada, smijeha i dobrih rezultata prijavi se na posao@ bazzar.hr kako bismo se dogovorili o terminu upoznavanja.