Gucci je jedan od najpoznatijih luksuznih brendova koji spaja tradiciju i modernost te donosi kreativne i sofisticirane kolekcije. Nije važno je li riječ o odjeći, obući, torbama ili parfemima, Gucci uvijek donosi eleganciju i inovaciju u svakom svom komadu.

Ženski parfemi

Pogledaj sve

Muški parfemi

Pogledaj sve

Teško je zamisliti svijet mode bez imena Gucci. To nije samo brend, to je osjećaj, estetski potpis i statusna priča koja traje više od jednog stoljeća.

Od luksuznih kofera u Firenci do kultnih parfema i modnih dodataka koji osvajaju crvene tepihe, Gucci se nikada nije bojao biti drugačiji. U njegovim komadima spajaju se prošlost i sadašnjost, klasično i moderno, suptilno i odvažno, a sve s prepoznatljivim talijanskim šarmom.

Firenca, koferi i san o eleganciji

U srcu Firence, grada poznatog po umjetnosti i majstorstvu izrade, započela je priča o brendu koji će postati simbol luksuza, prestiža i modne odvažnosti, priča o Gucciju.

Sve je krenulo početkom 20. stoljeća, kada je mladi Guccio Gucci radio kao liftboy u londonskom hotelu The Savoy. Dok je otvarao vrata najotmjenijim gostima i nosio njihove elegantne torbe, kožne kofere i šešire, pažljivo je promatrao svaki detalj. Luksuz, elegancija i pažnja prema detaljima ostavili su trag koji ga je zauvijek usmjerio.

Nakon povratka u Italiju, odlučio je tu inspiraciju pretočiti u stvarnost. Godine 1921. otvara malu radionicu za izradu kožne galanterije u Firenci. Njegov cilj bio je jednostavan, ali ambiciozan, a to je spojiti britanski osjećaj za luksuz s talijanskom tradicijom ručne izrade. Ubrzo su se među njegovim kupcima našli imućni putnici, aristokracija i ljubitelji profinjene estetike, a Gucci ime počelo je stjecati reputaciju po kvaliteti i stilu.

Kako je posao rastao, Guccio je u rad uključio i svoje sinove - Alda, Vasca i Rodolfa te tako postavio temelje pravog obiteljskog nasljeđa. Svaki od njih imao je vlastitu viziju i pristup vođenju brenda, a to je Gucciju donijelo širenje i uspjeh, ali i posijalo prve razlike koje će kasnije prerasti u ozbiljne sukobe. Dok su jedni težili globalnoj ekspanziji i modernizaciji, drugi su čuvali nasljeđe i tradiciju, a upravo ta dinamika postat će plodno tlo za mnoge drame koje će uslijediti.

Ova obiteljska priča, međutim, s godinama je prerasla u epsku sagu. Uspjeh, obiteljski sukobi i borba za moć unutar dinastije Gucci postali su toliko intrigantni da su poslužili kao inspiracija za hollywoodski film House of Gucci iz 2021. godine, s Lady Gagom i Adamom Driverom u glavnim ulogama. Film je dodatno rasvijetlio pozadinu jednog od najpoznatijih modnih brendova na svijetu i podsjetio nas da iza luksuznih etiketa često stoje dramatične i nepredvidive priče.

Prepoznatljivi simboli i dizajnerski DNK

Jedan pogled dovoljan je da prepoznate Gucci. Nije važno je li to torba, šal, mirisna kutijica ili uvez na cipelama jer kodovi ovog brenda govore jasno. Upravo u tim detaljima se skriva cijela filozofija brenda.

Tu su zelena i crvena pruga, prepoznatljiva kao marama aristokracije, inspirirana konjičkom opremom i jahačkom elegancijom. Prvotno diskretan znak profinjenosti, danas simbol luksuza koji se nosi s ponosom. Potom GG monogram, početna slova Guccijeva imena, isprepletena u ritmičan uzorak.

Nakon toga slijede igre simbola. Pčela simbolizira plemenitost i predanost, a zmija je zavodljiva i slojevita – znak transformacije, snage i tajne koju ne otkriva odmah. Tu je i tigrova glava, suverena i samostalna s dozom opasnosti i otmjenosti. Sve to Gucci oblikuje u prepoznatljiv vizualni potpis – ne kao logotip, nego kao doživljaj.

Naravno, nismo zaboravili ni cvjetne uzorke koji su raskošni, razigrani te često stilizirani u maniri starih botaničkih ilustracija. Nisu tu da budu slatki, nego da podsjećaju na Gucci estetiku koja prkosi pravilima: muževno može imati latice, klasično može biti hrabro, a luksuz može biti poetičan.

Što Gucci čini neodoljivim?

Gucci nikada nije bio samo brend, on je stav koji se nosi s uvjerenjem. Od prvih dana, torbe s monogramom, remeni sa zlatnim detaljima, sunčane naočale koje spajaju retro i suvremeno te modni dodaci koji mame poglede postali su zaštitni znak brenda. Svi ti elementi čine Gucci lako prepoznatljivim, ali još važnije i nezaboravnim.

Ipak, ono što Gucci podiže na višu razinu je njegova linija mirisa. Gucci parfemi, proizvodi za njegu tijela, a posebno Gucci gelovi za tuširanje jednako su važan dio identiteta brenda. Oni stvaraju atmosferu, ostavljaju dojam i produžuju doživljaj luksuza, od prvog pogleda do posljednje mirisne note.

U nastavku otkrijte koje su mirisne ikone osvojile srca ljubitelja Guccija diljem svijeta i zašto ih mnogi ne mogu prestati nositi.

  • Gucci Flora
    Topao i sunčan dan, nježni mirisi cvijeća u zraku i lagani osjećaj bezbrižnosti, upravo takvu atmosferu nosi Gucci Flora. Ovaj parfem stvoren je za žene koje zrače elegancijom bez napora, koje se osmjehuju diskretno, a ostaju zapamćene dugo nakon što odu. Suptilan, ali izražajan, cvjetan, ali ne previše sladak, Flora je miris koji savršeno balansira nježnost i samopouzdanje.

    Namijenjen je onima koje vole ženstvene mirise s karakterom. Pristaje svakodnevnim trenucima kada želite osjećati dašak luksuza na koži, ali jednako dobro funkcionira i u večernjim izlascima, uz svilenu bluzu ili laganu haljinu.

  • Gucci Guilty
    Gucci Guilty je parfem koji se pamti. Karizmatičan, topao i zavodljiv, stvoren je za one koji vole mirise s karakterom. Pristaje samouvjerenim ženama i muškarcima koji se ne boje istaknuti i uživaju u dojmu koji ostavljaju. Ovaj miris ne ide u smjeru klasične elegancije, njegova privlačnost je moderna, opuštena i pomalo drska.

    Savršen je za večernje prilike, ali i za one svakodnevne trenutke kada želite nešto više. Gucci Guilty nije samo parfem, nego osjećaj, intenzivan, osoban i teško zaboravljiv. Njegove mirisne note ostaju dugo na koži te ostavljaju za sobom trag samopouzdanja i senzualnosti.

  • Gucci Rush
    Gucci Rush je sve samo ne suptilan. To je parfem koji ne traži pažnju, on je automatski dobiva. Intenzivan, neobičan i pomalo nepredvidiv, stvoren je za žene koje vole živjeti brzo, osjećati snažno i ostavljati dojam gdje god se pojave. Njegova energija podsjeća na noćne izlaske, neplanirane avanture i onu vrstu spontanosti koju je teško objasniti, a lako osjetiti.

    Gucci Rush je pravi odabir za trenutke kada rutina nije opcija. Ovaj miris nije za svakoga, i upravo u toj posebnosti leži njegov šarm. Ne pokušava se svidjeti svima, već privlači one koji znaju nositi njegovu snažnu energiju. S njim nijedan dan ne prolazi nezapaženo, a svaka noć postaje još uzbudljivija.

  • Gucci Bloom
    Gucci Bloom je kao šapat proljeća u bočici. Nježan, cvjetan i potpuno ženstven, stvoren je za one koje vole mirise koji odišu elegancijom, ali i prirodnošću. Nema težine, Bloom je lagan, prozračan i nosi onu nenametljivu ljepotu koja privlači tiho, ali sigurno. To je miris koji pristaje bijeloj košulji, sunčanom jutru i ženama koje se osjećaju dobro u vlastitoj koži.

    Inspiriran vrtom u punom cvatu, Bloom donosi osjećaj svježine i lakoće, kao da ste upravo prošli kroz stazu prepunu latica. Savršeno pristaje svakodnevnim trenucima, ali jednako dobro funkcionira i u posebnim prilikama jer kada jednom osjetite taj miris, teško ga je zaboraviti.

    U istoj mirisnoj liniji nalaze se i proizvodi za njegu tijela poput gelova za tuširanje i losiona, koji omogućuju da ovaj cvjetni doživljaj traje još dulje. Gucci Bloom nije samo parfem, to je raspoloženje koje prati dan i ostavlja za sobom trag nježnosti.

  • Gucci Bamboo
    Gucci Bamboo je miris snage i nježnosti u savršenoj ravnoteži. Stvoren za moderne žene koje s lakoćom spajaju gracioznost i odlučnost, Bamboo odiše tihom samouvjerenošću. Nije napadan, ali je primjetan. Nije prejak, ali ostaje u sjećanju. To je parfem za žene koje znaju što žele, ali to ne moraju vikati, one to jednostavno zrače. Miris je čist, profinjen i ugodno topao s dozom ženstvene elegancije. Pristaje dnevnim poslovnim kombinacijama, ali jednako dobro i večernjim izlascima. Bamboo djeluje smireno, ali nosi jasnu poruku, a to je da snaga nije uvijek glasna.

Ikone stila koje su obilježile Gucci

Gucci je tijekom svoje bogate povijesti prošao kroz brojne stilske faze, ali uvijek je ostao vjeran svojoj luksuznoj, izražajnoj i odvažnoj prirodi. U tom modnom razvoju ključnu su ulogu odigrale pojedine osobe, odnosno, kreativci, legende stila i vizionari koji su ostavili neizbrisiv trag na imidžu brenda.

1. Jackie Kennedy kao simbol nenametljivog glamura
Bivša prva dama SAD-a, poznata po svom besprijekornom ukusu, često je viđena s prepoznatljivom Guccijevom torbom pod rukom. Torba je ubrzo dobila ime ‘Jackie’ i do danas ostaje jedan od najikoničnijih modela u povijesti brenda. Jackie je utjelovila sve ono što Gucci voli: eleganciju, individualnost i suptilnu snagu.

2. Tom Ford u eri glamura i provokacije
Devedesetih godina prošlog stoljeća, kada je Gucci prolazio kroz kreativnu stagnaciju, pojavio se Tom Ford i donio val strasti, seksipila i samouvjerenosti. Njegove kolekcije bile su odvažne, senzualne i blistavo glamurozne. Zahvaljujući njemu, Gucci je ponovno postao jedan od najpoželjnijih brendova na svijetu.

3. Gucci pod kreativnim vodstvom Alessandra Michelea
Godine 2015. na čelo kreativnog tima dolazi Alessandro Michele, čiji je vizualni stil bio potpuno drugačiji od svega što je Gucci dotad predstavljao. Njegova vizija bila je ekscentrična, nostalgična, često rodno neutralna, a prepuna detalja i simbolike. U njegovim kolekcijama susreli su se retro romantika, vintage inspiracija i suvremena umjetnost. Michele je učinio Gucci ne samo modnim brendom, nego i kulturnim fenomenom.

4. Sabato De Sarno – povratak profinjenoj jednostavnosti
Najnovije poglavlje Guccijeve priče piše Sabato De Sarno, koji je preuzeo kreativno vodstvo 2023. godine. Njegova estetika vraća naglasak na eleganciju, čiste linije i suptilnu profinjenost. Premda se vizualno odmiče od Michelea, De Sarno uspijeva zadržati ono što Gucci čini prepoznatljivim, a to je osjećaj luksuza, kvalitete i stilske dosljednosti.

Održivost s potpisom Guccija

U svijetu u kojem se luksuz sve više povezuje s odgovornošću, Gucci pokazuje da stil i održivost mogu ići ruku pod ruku. Brend je posljednjih godina napravio značajne korake prema održivijem poslovanju, ne kao trend, nego kao jasan smjer. Izdvojili smo nekoliko ključnih inicijativa koje to potvrđuju:

  • Gucci Off The Grid – prva održiva kolekcija
    Lansirana 2020. godine, kolekcija Gucci Off The Grid bila je prvi veliki korak prema održivoj modi pod ovim luksuznim imenom. Svi proizvodi u liniji izrađeni su od recikliranih, regeneriranih ili obnovljivih materijala, a to uključuje ECONYL®, najlon izrađen od odbačenih ribarskih mreža i industrijskog otpada. Kolekcija je osmišljena kako bi potaknula razmišljanje o tome kako luksuz može postojati bez prekomjernog trošenja resursa.
  • Korištenje certificiranih i recikliranih materijala
    Gucci sustavno uvodi materijale koji imaju manji utjecaj na okoliš, od organskog pamuka i kože iz odgovornih izvora do održivih ambalaža bez plastike. U dizajnu i proizvodnji sve se više koriste boje na bazi vode, prirodna vlakna i sirovine koje ne opterećuju ekosustav. Cilj je stvoriti proizvode koji traju, ali i čuvaju ono što je važno – planet.
  • Klimatska neutralnost i transparentnost
    Gucci je jedan od rijetkih luksuznih brendova koji su postigli klimatsku neutralnost u cijelom lancu vrijednosti, od proizvodnje i transporta do prodaje. Osim što ulaže u obnovljive izvore energije, brend nadoknađuje emisije ugljikovog dioksida kroz certificirane projekte obnove šuma i zaštite prirodnih staništa. Uz to, Gucci javno objavljuje godišnje izvještaje o svojim naporima u području održivosti jer luksuz podrazumijeva i odgovornost.
  • Kering grupa – snaga zajedničke vizije
    Gucci je dio modnog konglomerata Kering, koji okuplja neke od najvažnijih svjetskih brendova i prednjači u održivim praksama. Kroz zajedničku platformu, Gucci dijeli znanje, tehnologije i strategije koje pomažu u stvaranju održivije industrije. To uključuje podršku inovacijama, kružnoj ekonomiji i edukaciji o etičkoj modi.

Poklon koji govori više od riječi

Postoje pokloni koji traju dan ili dva i oni koji ostave dojam za cijeli život. Gucci pripada ovoj drugoj kategoriji jer kad darujete Gucci, ne poklanjate samo predmet, nego osjećaj, uspomenu i dozu luksuza koja se pamti. Evo zašto je Gucci savršen izbor za posebne prilike:

*Poklon s karakterom
Može biti riječ o elegantnoj torbici, mirisnom parfemu ili profinjenom dodatku, a svaki Gucci proizvod nosi prepoznatljiv potpis brenda. On govori o pažnji, stilu i želji da se nekome daruje nešto istinski posebno, a takav poklon ne prolazi nezapaženo.

*Za žene i muškarce s istančanim ukusom
Gucci kolekcije obuhvaćaju raznolike proizvode, od torbi, remena, sunčanih naočala i satova do parfema, gelova za tuširanje i losiona za tijelo. Nije važno darujete li poslovnu partnericu, najbolju prijateljicu, sestru ili njega koji voli modu, Gucci ima odgovor u prepoznatljivom stilu.

*Luksuz koji ostavlja trag
Gucci mirisi posebno su popularan izbor za darivanje jer pružaju dugotrajan dojam. Jedna bočica može postati dio nečije svakodnevice, podsjećati na vas ili na poseban trenutak. Miris je emotivan poklon, a Gucci ga čini još snažnijim.

*Gucci poklon priča i o osobi koja daruje
Svaki Gucci poklon nosi i poruku o onome tko ga bira. On pokazuje stil, osjećaj za estetiku, ali i želju da se drugoj osobi daruje nešto posebno, ali ne iz obaveze, nego iz iskrene želje da se ostavi dojam. U svijetu u kojem se sve brzo zaboravlja, Gucci poklon je gesta koja ostaje. On ne kaže samo ‘sretan rođendan’ ili ‘čestitke’, nego i ‘znam tko si’ i ‘vrijediš’.