Za učenike s intelektualnim teškoćama matematika je osobito teška. Razlozi tome nisu ovisni o motivaciji za učenje, interesu, upornosti, radnim navikama. Oni su posljedica bitno smanjenih kognitivnih sposobnosti koje kvalitativno i kvantitativno limitiraju razinu znanja koju pojedini učenik može usvojiti.
Ali poruka za sve skeptike glasi: učenici s intelektualnim teškoćama mogu učiti: razlika između njih i ostalih učenika samo je u količini znanja koju mogu usvojiti, brzini učenja, duljinipamćenja, mogućnostima primjene, načinima učenja. Ako smo toga svjesni, matematika će našim učenicima biti manje teška, a mi ćemo se češće osjećati uspješnim učiteljima.
Osnovnoškolski sadržaji matematike za učenike s intelektualnim teškoćamatrebaju imati uporabnu, životnu vrijednost i ne trebaju biti podlogom za kasniju akademsku, matematičku dogradnju (što je značajka redovitog programa za učenike prosječnoga kognitivnog statusa) zbog jednostavnog razloga: takva im je razina zbog spoznajnihosobina nedostupna.
Ovi udžbenici matematike vode učenike s intelektualnim teškoćama do usvajanja znanja potrebnih za život. U njima nema ničega što učenici ne bi mogli razumjeti, uvježbati i s određenim udjelom samostalnosti uklopiti u svoj svijet, u matematiku. Moja mala matematika, Računajmo do pet i Računajmo do deset potpuno su prilagođeni i uklopljeni u dječji svijet, te maštovitošću i razigranošću rješavaju niz životnih matematičkih problema. Oni pozivaju i vas da otvorite srca i budetepotpora svojim učenicima.
Šifra: 050923
ISBN: 978-953-0-50923-8
Broj stranica: 40
Uvez: BROŠIRANO-2X KOPČANO
Format: 21x29,5 cm