Ova je knjiga izmijenjeno, prošireno i dopunjeno izdanje knjige
Poslovno odlučivanje koja je do sada objavljena u dva izdanja.
Knjiga je doživjela velike promjene u usporedbi s posljednjim izdanjem počevši od novih autora, preko većeg broja poglavlja, do bogatijeg sadržaja.
Pisana je kao udžbenik i namijenjena ponajprije studentima Ekonomskog fakulteta i Fakulteta organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu. Jednako tako može biti korisna Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu koji slušaju više predmeta iz područja odlučivanja. Njezina je vrijednost univerzalna jer su i problemi odlučivanja univerzalni. Zbog toga će biti zanimljiva široj znanstvenoj i stručnoj javnosti jer se znanja koja nudi mogu korisno primijeniti ne samo na odlučivanje u poslovnoj sferi nego i na odlučivanje subjekata u ostalim djelatnostima kao što su obrazovanje, znanost, kultura, zdravstvo, sport i javne službe te u vladinim organima.
Iz predgovora
Redaktor Pere Sikavica
Šifra: 030420
ISBN: 978-953-0-30420-8
Broj stranica: 576
Uvez: broširani, šivano
Format: 20 × 26 cm