Kriza kao šansa prva je knjiga na hrvatskom jeziku koja se sustavno, jasno i jezgrovito bavi najizazovnijim područjem poslovne ekonomije. Što je poslovna kriza? Kako je spriječiti? Kako je prepoznati? Kako u krizi prepoznati izglede za nove početke? To sunajvažnija pitanja, ujedno okosnica ove knjige u kojoj se ističe konstruktivni aspekt krize, kriza se shvaća kao izazov u postavljanju novih pitanja, traganju za novim odgovorima, poticaj za nove početke. Nije teško ući u probleme. Izazov je u problemima uočiti mogućnost za razvoj i ostvariti ih.
Knjiga je namijenjena stručnjacima kriznog menadžmenta, menadžerima svih razina, članovima uprava poduzeća i nadzornih odbora, vlasnicima poduzeća, bankarskim i ostalim stručnjacima zainteresiranima za to područje teorije i prakse.
Iz sadržaja …
Uvod u poslovnu krizu (problemi vladaju nama)
Proces upravljanja krizom (mi vladamo problemima)
Anticipativno upravljanje krizom
Identifikacija poslovne krize
Reaktivno upravljanje krizom
Komunikacijau krizi
Šifra: 030338
ISBN: 978-953-0-30338-6
Broj stranica: 254
Uvez: BROŠIRANI UVEZ
Format: 17x24 cm