Šifra proizvoda: JXR95J
5,18 €
Cijena sadrži PDV
U "Najvećoj prilici u povijesti svijeta" autor, vodeći svjetski trener, savjetnik i vizionar umreženog marketinga, daje niz savjeta za poboljšanje i proširenje poslovnih strategija u poduzetništvu i industriji umreženog marketinga.Kroz povijesni...
Pročitaj višeU "Najvećoj prilici u povijesti svijeta" autor, vodeći svjetski trener, savjetnik i vizionar umreženog marketinga, daje niz savjeta za poboljšanje i proširenje poslovnih strategija u poduzetništvu i industriji umreženog marketinga.Kroz povijesni pregled razvoja industrije umreženog marketinga i točnog opisa onoga što ta industrija jest, a što su predrasude o istoj, autor nas sustavno informira o značenju i ulozi umreženog marketinga u okviru svjetske industrije i poduzetništva današnjice te nam pruža mogućnost da dobro informirani sami procijenimo koju i kakvu priliku može pružiti uključivanje ili pokretanje vlastitiog posla u u mrežnom marketingu.
Godina izdanja: 2008
Uvez: Meki uvez
ISBN: 9532012303