2012 Mercedes-Benz SL 500 1:43 (od 2022. na tržištu kao Mercedes-AMG SL) je veliki touring sportski automobil koji proizvodi Mercedes-Benz od 1954. Za kolekcionare imamo model bijeli od Welly u omjeru 1:43 die cast. Izuzetno vjerna replika popularnog automobila oduševiti će sve obožavatelje ovog cijenjenog proizvođača, male i velike.
Pročitaj višeKroz prozore se vidi i savršeno reproducirana unutrašnjost vozila. Model je izrađen s velikom pažnjom na sve i najsitnije detalje. Autić dolazi potpuno nov u originalnoj ambalaži.
RAZVOJ:
Oznaka "SL" potječe od njemačkog izraza "Sport-Leicht", što u prijevodu znači "Sport Light" na engleskom.
U početku je prvi 300 SL bio trkaći sportski automobil proizveden 1952. bez namjere razvoja ulične verzije. Godine 1954. američki uvoznik Max Hoffman predložio je uličnu verziju 300 SL za bogate u Sjedinjenim Državama. Tamo je tržište osobnih luksuznih automobila bilo u procvatu nakon Drugog svjetskog rata.
Mercedes-Benz je lansirao šestu generaciju SL-a, interno označenog kao R231, na sjevernoameričkom međunarodnom sajmu automobila u siječnju 2012. R231 je uveo aluminijsku karoseriju, čija je prednost u težini nadoknađena višom sigurnosnom i praktičnom opremom.
Nove značajke uključivale su sustav koji se prodaje kao 'FrontBass', koji je koristio prostor u aluminijskoj strukturi ispred prednjeg prostora za noge kao rezonantne prostore za bas zvučnike. Dodatno, standardna oprema uključivala je prilagodljivi sustav brisanja/pranja vjetrobrana koji je opskrbljivao tekućinom iz same metlice brisača, prema potrebi i ovisno o smjeru brisanja. R231 je bio dostupan s dva sustava ovjesa: poluaktivno podesivo prigušenje kao standard i aktivni sustav ovjesa ABC (Active Body Control) kao dodatna opcija. Oba su tipa imala elektromehanički servo upravljač osjetljiv na brzinu, koji je omogućavao promjenjivi omjer upravljanja po kutu upravljača.
R231 je bio duži i širi od svog prethodnika.
DORADA:
Ažuriranje u sredini ciklusa uvedeno je 2016. za modelsku godinu 2017. zajedno s revidiranim opcijama motora i prijenosa. 9G-TRONIC Plus automatski mjenjač s 9 stupnjeva prijenosa prvi je put ugrađen u SL-klasu (SL 400/SL 450 i SL 500), dok su AMG SPEEDSHIFT MCT i AMG SPEEDSHIFT Plus 7G-TRONIC automatski mjenjači sa 7 stupnjeva prijenosa za SL 63 AMG i SL 65 AMG ostali su nepromijenjeni. SL 350 je preimenovan u SL 400 (SL 450 za tržište Sjeverne Amerike).
R231 je imao revidirani prednji kraj, tretman prednje rešetke i veće nefunkcionalne bočne 'otvore' iza prednjih kotača. Također je dobio adaptivna LED prednja svjetla s integriranim dnevnim svjetlima i pokazivačima smjera, ostavljajući usisno područje ispod odbojnika bez svjetla. LED stražnja svjetla dobila su jednobojne crvene leće (za tržište Sjeverne Amerike) ili crveno-jantarne leće (za europska i međunarodna tržišta) umjesto crvenih i bijelih leća modela prije faceliftinga.
Mala revizija sklopivog 'Vario-krova' tvrdog krova značila je da se može otvoriti do 40 km/h (25 mph) bez potrebe za otvaranjem pregrade prtljažnika u posebnom ručnom radu.
2012 Mercedes-Benz SL 500 1:43 – dimenzije pakiranja: 15 x 6,5 x 7 cm
Pakiranje: kutija od lakiranog kartona s prozorčićem
Metalni auto s plastičnim elementima