Thumbnail 1
Thumbnail 2
Thumbnail 3
Thumbnail 4
Thumbnail 5
Akros igra Odakle nam dolazi hrana? slika 1
Akros igra Odakle nam dolazi hrana? slika 2
Akros igra Odakle nam dolazi hrana? slika 3
Akros igra Odakle nam dolazi hrana? slika 4
Akros igra Odakle nam dolazi hrana? slika 5

Akros igra Odakle nam dolazi hrana?

Šifra proizvoda: D63XV42

Cijena

30,50 €

Cijena sadrži PDV

    Dostupno odmahDostava kroz 1-4 radnih dana

    DinersVisaMasterCardMaestroKEKS PayPaypal

    Znaš li gdje raste mrkva, rajčica i jabuka? Od kud nam dolaze jaja, meso, kobasice i riba? Uz ovu igru djeca uče odakle nam dolazi hrana te razvijaju vokabular i sposobnost zapažanja.

    Psihopedagoške karakteristike
    Ova igra asocijacije naučit će dijete razvrstavati i grupirati namirnice ovisno o tome odakle dolaze.

    Dijete će naučiti odakle koja hrana dolazi i kako različiti proizvodi rastu:

    U korijenu pod zemljom - krumpir, mrkva, češnjak
    Kao biljke ili na grmovima - rajčica, salata, kukuruz
    Na drveću - jabuke, kruške, breskve
    U moru - oslić, tuna, školjke
    Od životinja - jaja, meso, kobasice
    Odgojni ciljevi
    Razvoj osnovnog vokabulara
    Proširenje znanja o namirnicama
    Razvoj sposobnosti zapažanja i opisivanja slika
    Poboljšanje koordinacije ruka-oko
    Poboljšanje sposobnosti prepoznavanja, razlikovanja i razvrstavanja
    Način igre
    Igra se sastoji od 35 karata - 5 šesterokutnih karata (dim. stranice 7.5 cm) od kojih svaka prikazuje sliku različitog konteksta podrijetla hrane (gdje raste, od kud dolazi), 30 kartica (7.5 × 7.5 cm) koje sadrže fotografije hrane i kockice.

    Grupni način igre
    Djeci podijeli šesterokutne karte, a u sredinu stola licem prema gore postavi četvrtaste kartice koje pokazuju prehrambene proizvode.
    Oko svake šesterokutne kartice djeca trebaju staviti 6 prehrambenih proizvoda koji se odnose na kontekst na šesterokutu.
    Gledajući poleđinu kartica, djeca mogu provjeriti jesu li prehrambeni proizvodi stavljeni na pravo mjesto šesterokuta.
    Igra s kockicama
    Stavi 5 šesterokutnih kartica licem prema gore na stolu i podijeli karte sa slikama hrane među igračima.
    Svaki igrač redom baca kocku, i ovisno o kontekstu koji se pojavljuje na kocki, spaja karticu sa slikom na šesterokut. Ako nemaju slikovnu karticu koja odgovara tom kontekstu, red prelazi na sljedećeg igrača
    Igrač koji se prvi riješi svih svojih karata je pobjednik.
    U pakiranju se nalazi 35 kartica i jedna kocka.

    Dimenzije proizvoda 24.5 × 19 × 7 cm
    Dob od 3 do 6 godina
    Obrazovni cilj Razvoj zapažanja, koordinacije ruka-oko i vokabulara
    Proizvođač, država Akros, Španjolska
    Broj komada u pakiranju 36
    Materijal Karton

    Što razvija?
    Socijalno – emocionalni razvoj
    Socijalno-emocionalni razvoj podrazumijeva sposobnost kontroliranja i prilagođavanja ponašanja i emocija. Prve prave društvene odnose dijete razvija oko treće godine života, a neke od sposobnosti koje treba usvojiti su odgovornost, suradnja, samostalnost, poštivanje pravila, empatija, komunikativnost i samokontrola.
    Dijete kroz interakciju s vršnjacima mora naučiti koje su reakcije primjerene, a koje nisu, odnosno kako primjereno izražavati, kontrolirati i razumjeti vlastite emocije te poštovati emocije drugih ljudi.

    Jezik i govor
    Jezično-govorni razvoj djeteta potiče se stvaranjem različitih komunikacijskih situacija, a najintenzivniji je u prve tri godine života. Uključuje razvoj vještine slušanja, komunikacije, pisanja i čitanja. Na jezičnu kompetenciju djece i jezično-govorni razvoj utječu urođene sposobnosti, razvijen govorni i slušni aparat, društveno okruženje i dječja samoaktivnost. Dijete treba poticati da razmišlja i razgovara o raznim temama, da postavlja pitanja i pronalazi odgovore.

    Pročitaj više

    Znaš li gdje raste mrkva, rajčica i jabuka? Od kud nam dolaze jaja, meso, kobasice i riba? Uz ovu igru djeca uče odakle nam dolazi hrana te razvijaju vokabular i sposobnost zapažanja.

    Psihopedagoške karakteristike

    Ova igra asocijacije naučit će dijete razvrstavati i grupirati namirnice ovisno o tome odakle dolaze.

    Dijete će naučiti odakle koja hrana dolazi i kako različiti proizvodi rastu:

    U korijenu pod zemljom - krumpir, mrkva, češnjak

    Kao biljke ili na grmovima - rajčica, salata, kukuruz

    Na drveću - jabuke, kruške, breskve

    U moru - oslić, tuna, školjke

    Od životinja - jaja, meso, kobasice

    Odgojni ciljevi

    Razvoj osnovnog vokabulara

    Proširenje znanja o namirnicama

    Razvoj sposobnosti zapažanja i opisivanja slika

    Poboljšanje koordinacije ruka-oko

    Poboljšanje sposobnosti prepoznavanja, razlikovanja i razvrstavanja

    Način igre

    Igra se sastoji od 35 karata - 5 šesterokutnih karata (dim. stranice 7.5 cm) od kojih svaka prikazuje sliku različitog konteksta podrijetla hrane (gdje raste, od kud dolazi), 30 kartica (7.5 × 7.5 cm) koje sadrže fotografije hrane i kockice.

    Grupni način igre

    Djeci podijeli šesterokutne karte, a u sredinu stola licem prema gore postavi četvrtaste kartice koje pokazuju prehrambene proizvode.

    Oko svake šesterokutne kartice djeca trebaju staviti 6 prehrambenih proizvoda koji se odnose na kontekst na šesterokutu.

    Gledajući poleđinu kartica, djeca mogu provjeriti jesu li prehrambeni proizvodi stavljeni na pravo mjesto šesterokuta.

    Igra s kockicama

    Stavi 5 šesterokutnih kartica licem prema gore na stolu i podijeli karte sa slikama hrane među igračima.

    Svaki igrač redom baca kocku, i ovisno o kontekstu koji se pojavljuje na kocki, spaja karticu sa slikom na šesterokut. Ako nemaju slikovnu karticu koja odgovara tom kontekstu, red prelazi na sljedećeg igrača

    Igrač koji se prvi riješi svih svojih karata je pobjednik.

    U pakiranju se nalazi 35 kartica i jedna kocka.

    Dimenzije proizvoda 24.5 × 19 × 7 cm

    Dob od 3 do 6 godina

    Obrazovni cilj Razvoj zapažanja, koordinacije ruka-oko i vokabulara

    Proizvođač, država Akros, Španjolska

    Broj komada u pakiranju 36

    Materijal Karton

    Što razvija?

    Socijalno – emocionalni razvoj

    Socijalno-emocionalni razvoj podrazumijeva sposobnost kontroliranja i prilagođavanja ponašanja i emocija. Prve prave društvene odnose dijete razvija oko treće godine života, a neke od sposobnosti koje treba usvojiti su odgovornost, suradnja, samostalnost, poštivanje pravila, empatija, komunikativnost i samokontrola.

    Dijete kroz interakciju s vršnjacima mora naučiti koje su reakcije primjerene, a koje nisu, odnosno kako primjereno izražavati, kontrolirati i razumjeti vlastite emocije te poštovati emocije drugih ljudi.

    Jezik i govor

    Jezično-govorni razvoj djeteta potiče se stvaranjem različitih komunikacijskih situacija, a najintenzivniji je u prve tri godine života. Uključuje razvoj vještine slušanja, komunikacije, pisanja i čitanja. Na jezičnu kompetenciju djece i jezično-govorni razvoj utječu urođene sposobnosti, razvijen govorni i slušni aparat, društveno okruženje i dječja samoaktivnost. Dijete treba poticati da razmišlja i razgovara o raznim temama, da postavlja pitanja i pronalazi odgovore.


    Dostupno odmahDostava kroz 1-4 radnih dana

    DinersVisaMasterCardMaestroKEKS PayPaypal

    Slični proizvodi