Šifra proizvoda: D63XV42
30,50 €
Cijena sadrži PDV
Ostvari dodatni popust uz upisivanje promo kupona MOJABEBA
Znaš li gdje raste mrkva, rajčica i jabuka? Od kud nam dolaze jaja, meso, kobasice i riba? Uz ovu igru djeca uče odakle nam dolazi hrana te razvijaju vokabular i sposobnost zapažanja.
Psihopedagoške karakteristike
Ova igra asocijacije naučit će dijete razvrstavati i grupirati namirnice ovisno o tome odakle dolaze.
Dijete će naučiti odakle koja hrana dolazi i kako različiti proizvodi rastu:
U korijenu pod zemljom - krumpir, mrkva, češnjak
Kao biljke ili na grmovima - rajčica, salata, kukuruz
Na drveću - jabuke, kruške, breskve
U moru - oslić, tuna, školjke
Od životinja - jaja, meso, kobasice
Odgojni ciljevi
Razvoj osnovnog vokabulara
Proširenje znanja o namirnicama
Razvoj sposobnosti zapažanja i opisivanja slika
Poboljšanje koordinacije ruka-oko
Poboljšanje sposobnosti prepoznavanja, razlikovanja i razvrstavanja
Način igre
Igra se sastoji od 35 karata - 5 šesterokutnih karata (dim. stranice 7.5 cm) od kojih svaka prikazuje sliku različitog konteksta podrijetla hrane (gdje raste, od kud dolazi), 30 kartica (7.5 × 7.5 cm) koje sadrže fotografije hrane i kockice.
Grupni način igre
Djeci podijeli šesterokutne karte, a u sredinu stola licem prema gore postavi četvrtaste kartice koje pokazuju prehrambene proizvode.
Oko svake šesterokutne kartice djeca trebaju staviti 6 prehrambenih proizvoda koji se odnose na kontekst na šesterokutu.
Gledajući poleđinu kartica, djeca mogu provjeriti jesu li prehrambeni proizvodi stavljeni na pravo mjesto šesterokuta.
Igra s kockicama
Stavi 5 šesterokutnih kartica licem prema gore na stolu i podijeli karte sa slikama hrane među igračima.
Svaki igrač redom baca kocku, i ovisno o kontekstu koji se pojavljuje na kocki, spaja karticu sa slikom na šesterokut. Ako nemaju slikovnu karticu koja odgovara tom kontekstu, red prelazi na sljedećeg igrača
Igrač koji se prvi riješi svih svojih karata je pobjednik.
U pakiranju se nalazi 35 kartica i jedna kocka.
Dimenzije proizvoda 24.5 × 19 × 7 cm
Dob od 3 do 6 godina
Obrazovni cilj Razvoj zapažanja, koordinacije ruka-oko i vokabulara
Proizvođač, država Akros, Španjolska
Broj komada u pakiranju 36
Materijal Karton
Što razvija?
Socijalno – emocionalni razvoj
Socijalno-emocionalni razvoj podrazumijeva sposobnost kontroliranja i prilagođavanja ponašanja i emocija. Prve prave društvene odnose dijete razvija oko treće godine života, a neke od sposobnosti koje treba usvojiti su odgovornost, suradnja, samostalnost, poštivanje pravila, empatija, komunikativnost i samokontrola.
Dijete kroz interakciju s vršnjacima mora naučiti koje su reakcije primjerene, a koje nisu, odnosno kako primjereno izražavati, kontrolirati i razumjeti vlastite emocije te poštovati emocije drugih ljudi.
Jezik i govor
Jezično-govorni razvoj djeteta potiče se stvaranjem različitih komunikacijskih situacija, a najintenzivniji je u prve tri godine života. Uključuje razvoj vještine slušanja, komunikacije, pisanja i čitanja. Na jezičnu kompetenciju djece i jezično-govorni razvoj utječu urođene sposobnosti, razvijen govorni i slušni aparat, društveno okruženje i dječja samoaktivnost. Dijete treba poticati da razmišlja i razgovara o raznim temama, da postavlja pitanja i pronalazi odgovore.
Znaš li gdje raste mrkva, rajčica i jabuka? Od kud nam dolaze jaja, meso, kobasice i riba? Uz ovu igru djeca uče odakle nam dolazi hrana te razvijaju vokabular i sposobnost zapažanja.
Psihopedagoške karakteristike
Ova igra asocijacije naučit će dijete razvrstavati i grupirati namirnice ovisno o tome odakle dolaze.
Dijete će naučiti odakle koja hrana dolazi i kako različiti proizvodi rastu:
U korijenu pod zemljom - krumpir, mrkva, češnjak
Kao biljke ili na grmovima - rajčica, salata, kukuruz
Na drveću - jabuke, kruške, breskve
U moru - oslić, tuna, školjke
Od životinja - jaja, meso, kobasice
Odgojni ciljevi
Razvoj osnovnog vokabulara
Proširenje znanja o namirnicama
Razvoj sposobnosti zapažanja i opisivanja slika
Poboljšanje koordinacije ruka-oko
Poboljšanje sposobnosti prepoznavanja, razlikovanja i razvrstavanja
Način igre
Igra se sastoji od 35 karata - 5 šesterokutnih karata (dim. stranice 7.5 cm) od kojih svaka prikazuje sliku različitog konteksta podrijetla hrane (gdje raste, od kud dolazi), 30 kartica (7.5 × 7.5 cm) koje sadrže fotografije hrane i kockice.
Grupni način igre
Djeci podijeli šesterokutne karte, a u sredinu stola licem prema gore postavi četvrtaste kartice koje pokazuju prehrambene proizvode.
Oko svake šesterokutne kartice djeca trebaju staviti 6 prehrambenih proizvoda koji se odnose na kontekst na šesterokutu.
Gledajući poleđinu kartica, djeca mogu provjeriti jesu li prehrambeni proizvodi stavljeni na pravo mjesto šesterokuta.
Igra s kockicama
Stavi 5 šesterokutnih kartica licem prema gore na stolu i podijeli karte sa slikama hrane među igračima.
Svaki igrač redom baca kocku, i ovisno o kontekstu koji se pojavljuje na kocki, spaja karticu sa slikom na šesterokut. Ako nemaju slikovnu karticu koja odgovara tom kontekstu, red prelazi na sljedećeg igrača
Igrač koji se prvi riješi svih svojih karata je pobjednik.
U pakiranju se nalazi 35 kartica i jedna kocka.
Dimenzije proizvoda 24.5 × 19 × 7 cm
Dob od 3 do 6 godina
Obrazovni cilj Razvoj zapažanja, koordinacije ruka-oko i vokabulara
Proizvođač, država Akros, Španjolska
Broj komada u pakiranju 36
Materijal Karton
Što razvija?
Socijalno – emocionalni razvoj
Socijalno-emocionalni razvoj podrazumijeva sposobnost kontroliranja i prilagođavanja ponašanja i emocija. Prve prave društvene odnose dijete razvija oko treće godine života, a neke od sposobnosti koje treba usvojiti su odgovornost, suradnja, samostalnost, poštivanje pravila, empatija, komunikativnost i samokontrola.
Dijete kroz interakciju s vršnjacima mora naučiti koje su reakcije primjerene, a koje nisu, odnosno kako primjereno izražavati, kontrolirati i razumjeti vlastite emocije te poštovati emocije drugih ljudi.
Jezik i govor
Jezično-govorni razvoj djeteta potiče se stvaranjem različitih komunikacijskih situacija, a najintenzivniji je u prve tri godine života. Uključuje razvoj vještine slušanja, komunikacije, pisanja i čitanja. Na jezičnu kompetenciju djece i jezično-govorni razvoj utječu urođene sposobnosti, razvijen govorni i slušni aparat, društveno okruženje i dječja samoaktivnost. Dijete treba poticati da razmišlja i razgovara o raznim temama, da postavlja pitanja i pronalazi odgovore.