Šifra proizvoda: G6RE3XE
30,50 €
Cijena sadrži PDV
Ostvari dodatni popust uz upisivanje promo kupona SMART
Koje radnje svaki dan obavljamo u kuhinji? Gdje se tuširamo i peremo zube, a gdje idemo na spavanje? Odgovore na ova pitanja dobit ćeš u edukativnoj igri Gdje se nalazimo u kući?. Igra uči dijete klasificirati radnje koje se svakodnevno odvijaju u kući.
Odgojni cilj
Ova igra asocijacija uči djecu kako klasificirati radnje koje se odvijaju u kući - kuhinji, kupaonici, dnevnom boravku/blagovaonici, spavaćoj sobi i terasi/vrtu.
Način igre
Igra se sastoji od ukupno 35 kartica - 5 šesterokutnih kartica (promjer 7.5 cm) s fotografijama različitih prostorija u kući, 30 kartica (7.5 × 7.5 cm) s fotografijama koje prikazuju radnju i kocka.
Postavi 5 šesterokutnih karata koje prikazuju različite prostorije licem pram gore na stol i igračima podijeli kartice s fotografijama različitih radnji.
Svaki igrač redom baca kocku, a ovisno o prostoriji koja se pojavi na kocki, spaja svoju karticu s fotografijom radnje na odgovarajući šesterokut. Ako igrač nema odgovarajuću karticu, red prelazi na sljedećeg igrača.
Igrač koji se prvi riješi svih svojih karata je pobjednik.
U setu se nalazi 35 kartica i kocka.
Dimenzije proizvoda 24.5 × 19 × 7 cm
Dob od 3 do 6 godina
Obrazovni cilj Razvoj vizualne percepcije i vokabulara
Proizvođač, država Akros, Španjolska
Broj komada u pakiranju 36
Materijal Karton
Što razvija?
Vizualna percepcija
Vizualna percepcija način je na koji mozak procesira ono što vidimo, odnosno način na koji mozak interpretira, analizira i daje smisao onome što vidimo. Pomaže djetetu da razumije ono što vidi, odnosno prepozna i razumije različite elemente, kao što su veličina, boja, oblik, prostorni odnosi.
Vizualna percepcija važna je u svakodnevnom životu u različitim aktivnostima kao što su čitanje, oblačenje, slaganje puzzli te uočavanje sličnosti i različitosti.
Jezik i govor
Jezično-govorni razvoj djeteta potiče se stvaranjem različitih komunikacijskih situacija, a najintenzivniji je u prve tri godine života. Uključuje razvoj vještine slušanja, komunikacije, pisanja i čitanja. Na jezičnu kompetenciju djece i jezično-govorni razvoj utječu urođene sposobnosti, razvijen govorni i slušni aparat, društveno okruženje i dječja samoaktivnost. Dijete treba poticati da razmišlja i razgovara o raznim temama, da postavlja pitanja i pronalazi odgovore.
Koje radnje svaki dan obavljamo u kuhinji? Gdje se tuširamo i peremo zube, a gdje idemo na spavanje? Odgovore na ova pitanja dobit ćeš u edukativnoj igri Gdje se nalazimo u kući?. Igra uči dijete klasificirati radnje koje se svakodnevno odvijaju u kući.
Odgojni cilj
Ova igra asocijacija uči djecu kako klasificirati radnje koje se odvijaju u kući - kuhinji, kupaonici, dnevnom boravku/blagovaonici, spavaćoj sobi i terasi/vrtu.
Način igre
Igra se sastoji od ukupno 35 kartica - 5 šesterokutnih kartica (promjer 7.5 cm) s fotografijama različitih prostorija u kući, 30 kartica (7.5 × 7.5 cm) s fotografijama koje prikazuju radnju i kocka.
Postavi 5 šesterokutnih karata koje prikazuju različite prostorije licem pram gore na stol i igračima podijeli kartice s fotografijama različitih radnji.
Svaki igrač redom baca kocku, a ovisno o prostoriji koja se pojavi na kocki, spaja svoju karticu s fotografijom radnje na odgovarajući šesterokut. Ako igrač nema odgovarajuću karticu, red prelazi na sljedećeg igrača.
Igrač koji se prvi riješi svih svojih karata je pobjednik.
U setu se nalazi 35 kartica i kocka.
Dimenzije proizvoda 24.5 × 19 × 7 cm
Dob od 3 do 6 godina
Obrazovni cilj Razvoj vizualne percepcije i vokabulara
Proizvođač, država Akros, Španjolska
Broj komada u pakiranju 36
Materijal Karton
Što razvija?
Vizualna percepcija
Vizualna percepcija način je na koji mozak procesira ono što vidimo, odnosno način na koji mozak interpretira, analizira i daje smisao onome što vidimo. Pomaže djetetu da razumije ono što vidi, odnosno prepozna i razumije različite elemente, kao što su veličina, boja, oblik, prostorni odnosi.
Vizualna percepcija važna je u svakodnevnom životu u različitim aktivnostima kao što su čitanje, oblačenje, slaganje puzzli te uočavanje sličnosti i različitosti.
Jezik i govor
Jezično-govorni razvoj djeteta potiče se stvaranjem različitih komunikacijskih situacija, a najintenzivniji je u prve tri godine života. Uključuje razvoj vještine slušanja, komunikacije, pisanja i čitanja. Na jezičnu kompetenciju djece i jezično-govorni razvoj utječu urođene sposobnosti, razvijen govorni i slušni aparat, društveno okruženje i dječja samoaktivnost. Dijete treba poticati da razmišlja i razgovara o raznim temama, da postavlja pitanja i pronalazi odgovore.