Šifra proizvoda: K2449KK
Licencirani model Cagiva Mito 125 1:18 od Welly je Die cast metal s plastičnim dijelovima. Cagiva Mito je sportski motocikl s malim motorom. Pogon se sastoji od dvotaktnog jednocilindričnog motora od 125 kubičnih centimetara.
Pročitaj višeCagiva Mito bio je prvi motocikl Valentina Rossija, kasnijeg 9-strukog MotoGP svjetskog prvaka. Godine 1994., Rossi je dobio tvornički Mito od menadžera tima Cagiva Claudio Lusuardi i krstario je do talijanskog naslova.
Tijekom 1990-ih Mito je bio glavni rival Aprilijinom AF1 125 Futura i kasnije RS125, sličnoj 2-taktnoj trkaćoj replici od 125 cc.
U 2012. obustavljena je proizvodnja novih Mitosa. Kao razlozi navedeni su sve stroži zahtjevi za emisijom štetnih plinova u okoliš i koncentracija resursa na MV Agustin F3. Zadnjih nekoliko proizvedenih Mito SP525 bili su bijele boje, a osobno ih je potpisao izvršni direktor MV Aguste Giovanni Castiglioni.
Mito je predstavljen 1989. kao Mk I. Slijedio je Mk II s manjim promjenama kao što su okrenute vilice i novi prednji blatobran. SP verzije su imale Marchesini naplatke i poboljšani ovjes.
SP modeli su također imali različite dijelove motora i paljenja.
Godine 1994. motocikl je restilizirao Massimo Tamburini sa sličnim linijama kao tada novi Ducati 916, dizajn koji je on također napisao. Sličnost je posebno vidljiva u prednjem i stražnjem oklopu.
Evo I prepoznajemo po naplatcima s 3 kraka i 7-stupanjskim mjenjačem, sivim donjim pločama, čvrstim bojama na stražnjem dijelu.
Evo II prepoznaje se po obručima sa 6 krakova i mjenjaču sa 6 brzina, jednobojnim donjim pločama, bijeloj površini na stražnjem dijelu.
U veljači 2007. malezijska tvrtka MOFAZ objavila je da će lokalno sastaviti posljednju seriju Mito 125 Evolution za malezijske kupce. Motocikl će biti poznat kao Momos Cagiva Mito 125 Fauzy's Edition i samo 300 će biti napravljeno za proizvodnju.
Krajem 2009. Cagiva je izbacila model Evolution, ostavljajući samo Mito SP525 i Raptor 125 u liniji.
Cagiva Mito 125 1:18 dimenzije pakiranja: 16 x 7 x 10,4 cm