Šifra proizvoda: QJ4ZNZG
Licencirani model Honda CR250R 1:18 od Welly je Die cast metal s plastičnim dijelovima. Honda CR250R bio je Hondin off-road motocikl. Prototip je napravljen 1971., ali tek krajem 1972. proizvodnja modela iz 1973. "out of the box racer" počela je s prodajom široj javnosti. CR250 proizvodio se gotovo 37 godina, a 2007. je posljednja godina proizvodnje.
Pročitaj višeGodine 1997. Honda je proizvela prva u industriji, aluminijsku šasiju za motokros motocikl. Ovi okviri 'prve generacije' bili su debeli, kruti i predstavljali su veliku promjenu u odnosu na prethodne čelične okvire. Motori iz 1997.-8. bili su opremljeni novim statorom, koji je opskrbljivao istosmjernim naponom za novi Keihin rasplinjač s elektroničkim 'Power Jet' sustavom. Nova elektrika je uključivala kondenzator i ispravljač/regulator. Model iz 1999. bio je gotovo identičan, ali je Power Jet nestao.
Za 2000. aluminijski okvir 'druge generacije' bio je manje krut, s tanjim dvostrukim polugama, što je omogućilo smanjenje krutosti i bolje upravljanje. Keihin PWK rasplinjač zamijenio je ranije PJ modele. CDI kutija je ograničila broj okretaja u minuti na 8000. Model iz 2001. bio je gotovo identičan, s promjenom u drugu CDI kutiju, dodajući 500 okretaja u minuti crvenoj liniji gdje su se skrivale još dvije konjske snage. Novi Mikuni TMX karburator pokazao se temperamentnim na vremenske promjene.
Za 2002. Honda je okončala izvanrednu uzajamnu zamjenjivost koja je postojala od 1992. do 2001. Tada je stigao potpuno novi motor s promjenom od reed indukcije cilindra na reed indukcijski sustav kućišta motora i elektronički kontroliranim RC ventilom upravljanim kabelom umjesto centrifugalnog. Upravljani sustav ispušnih ventila koji se koristi od 1992. TPS (Throttle Position Sensor) dodan je rasplinjaču, a pokreće ga novi stator.
Pojavila se i treća i posljednja generacija aluminijske šasije CR250, koja je bila tanja, s boljim svojstvima savitljivosti. Isti motor i šasija, s manjim izmjenama ovjesa i plastike, nastavljeni su sve dok proizvodnja ovog 2-taktnog motora nije prestala 2007. Iako reed motor ima potencijalno najbolji dizajn, Honda ga nikada nije razvila do svog punog potencijala, jer pozornost industrije brzo se usmjerila na razvoj četverotaktnog motora. Mnogi vlasnici posljednje generacije CR250 osjetili su potrebu okrenuti se naknadnom tržištu kako bi taj motor iskoristio svoj puni potencijal. U modelima iz 2001. i dalje uživaju ljubitelji CR250, koji se smatra najboljim od najboljih ikada proizvedenih.
Honda CR250R 1:18 dimenzije pakiranja: 16 x 7 x 10,4 cm