Thumbnail 1
Thumbnail 2
Agencije za odnose s javnošću slika 1
Agencije za odnose s javnošću slika 2
Školska knjiga logo

Agencije za odnose s javnošću

Šifra proizvoda: VDGKJ5R

Cijena

23,76 €

Cijena sadrži PDV

    Dobavljivo po narudžbiDostava kroz 11-21 radnih dana

    Proizvod ne može biti dostavljen prije Božića

    DinersVisaMasterCardMaestroKEKS PayPaypal


    Agencije za odnose s javnošću Mirele Holy prva je znanstvena knjiga, a i udžbenik na Sveučilištu Vern', koja se u okviru područja odnosa s javnošću bavi upravo agencijama. Iako su ove teme već obrađene, ovo je prvo djelo koje se bavi svim aspektima teorije i prakse agencija odnosa s javnošću. U knjizi se ističe važna osnova poslovnih znanja potrebnih i praktičarima i znanstvenicima s ovog područja.
    Vrsta: udžbenik

    Pročitaj više
    U Agencijama za odnose s javnošću autorica izrazito lokalnu djelatnost (što odnosi s javnošću jesu) znalački i spretno prilagođava uvjetima u kojima se ona doista i primjenjuje pa time rješava probleme i dvojbe čitatelja prevedenih djela koja ne poštuju lokalne specifičnosti. Osim pregleda uloge odnosa s javnošću, položaja i vrsta ustroja agencija, procesa u kojima se zbivaju, ova se knjiga bavi i teorijama koje su osnova agencijskog djelovanja u okvirima odnosa s javnošću. Djelo je napisano i namijenjeno studentima preddiplomskog i diplomskog studija poslovnih komunikacija na Sveučilištu Vern', ali i studentima na svim fakultetima na kojima se izučavaju odnosi s javnošću. Udžbenik je namijenjen i praktičarima iz odnosa s javnošću koji se žele sustavno usavršavati u svojim profesijama.
    O autorici
    Mirela Holy rođena je u Zagrebu u kojem je završila Školu primijenjene umjetnosti i dizajna te diplomirala na katedrama za etnologiju i komparativnu književnost, a potom i magistrirala i doktorirala na znanosti o književnosti na Filozofskome fakultetu u Zagrebu. Radila je kao voditeljica akcija i manifestacija u Narodnome sveučilištu Dubravi, u Ministarstvu zaštite okoliša i prostornog uređenja bavila se odnosima s javnošću i bila šefica Kabineta ministra te je u agenciji za odnose s javnošću Maksima komunikacije bila zaposlena kao voditeljica projekata, voditeljica klijenata i izvršna direktorica agencije. Na parlamentarnim izborima 2007. i 2011. godine izabrana je u Hrvatski sabor na listi SDP-a, a dužnost ministrice zaštite okoliša i prirode obnašala je u prvoj polovici 2012. godine te se potom vratila u Hrvatski sabor. Dužnost zastupnice u Skupštini Grada Zagreba obnašala je tijekom 2009. i 2010. godine.
    Naprednu zelenu političku stranku Održivi razvoj Hrvatske (ORaH) utemeljila je 2013. godine. Na europskim parlamentarnim izborima 2014. godine osvojila je mandat na listi ORaH-a i predala ga je drugoplasiranom na listi.
    Zaposlena je na mjestu pročelnice triju specijalističkih diplomskih studija: Upravljanje poslovnim komunikacijama; Upravljanje ljudskim potencijalima i Menadžment održivog razvoja turizma na Veleučilištu VERN'.
    Objavila je ekofeministički roman mit Apokalipsa (1991.); monografiju Mitski aspekti ekofeminizma (2007.); komunikacijski priručnik Komunikacijske (strategije) magije (2012. – suautorica knjige Sonja Hodak); knjigu političke publicistike Vražica nosi Pradu, a bogovi konfekciju (2017.) te dječji znanstvenofantastični roman Kraljevstvo Onkraja (2017.).
    Dobitnica je nagrade »Miko Tripalo« za izuzetan doprinos demokratizaciji društva i promociji ljudskih prava za 2012. godinu.

    Dobavljivo po narudžbiDostava kroz 11-21 radnih dana

    Proizvod ne može biti dostavljen prije Božića

    DinersVisaMasterCardMaestroKEKS PayPaypal
    Specifikacija
    ISBN978-953-0-30426-0
    Uveztvrdi
    Format16.8 x 24
    IzdavačŠkolska knjiga
    Ime autoraMirela Holy
    Broj stranica246
    Godina izdanja2019.

    Slični proizvodi