Thumbnail 1
BORBA PROTIV ČUDOVIŠTA, Cao Wenfang, Zhao Qian slika 1
Kašmir promet logo

BORBA PROTIV ČUDOVIŠTA, Cao Wenfang, Zhao Qian

Šifra proizvoda: EQ2JE33

Cijena

19,95 €

Cijena sadrži PDV

    Dobavljivo po narudžbiDostava kroz 3-7 radnih dana

    Proizvod ne može biti dostavljen prije Božića

    DinersVisaMasterCardMaestroKEKS PayPaypal

    Pobijedimo strah
    Za plahost i strah djece odgojiteljica Ana pametno koristi pristup “pokaži slabost” kako bi uklonila čudovišta iz dječjih srca te razvila njihovu hrabrost i osjećaj odgovornosti. 

    Pročitaj više

    PORUKA RODITELJIMA:

    Svako dijete proživljava trenutke plašljivosti za vrijeme odrastanja.

    Gotovo sva djeca imaju veliko čudovište skriveno u sebi. Veliko čudovište iz priče je i nevidljivo i opipljivo, zbog čega ga se plaše.

    Teta Ana se nada da djeca mogu svladati svoje unutarnje strahove. Djeci je namjerno pokazala svoju slabost i pokazala da je plašljiva.

    Jednoga dana hrabro je otišla boriti se protiv čudovišta i dugo se nije vratila.

    Djeca su zbog osjećaja odgovornosti i ljubavi odagnala svoje unutarnje strahove i postala neustrašiva. Morala su spasiti odgojiteljicu.

    Kraj bazena se stvarno pojavilo veliko čudovište! „Hrabra“ djeca su se u trenu prestrašila i razbježala, a „veliko čudovište“ se smijalo. Djeca su bila iznenađena kada su saznala da je to veliko čudovište zapravo teta Ana, a strah u njima odjednom je nestao.

    Ovo je igra kojom se otklanjaju dječji strahovi. I roditelji ponekad namjerno žele pokazati slabosti svojoj djeci. Vjerujem da će vaša djeca hrabro istrčati ispred vas i zaštititi vas pod svaku cijenu. Ova igra ne samo da pomaže djeci da svladaju svoje unutarnje strahove i postanu hrabri već i potiče njihovu ljubav i osjećaj odgovornosti.

    Dobavljivo po narudžbiDostava kroz 3-7 radnih dana

    Proizvod ne može biti dostavljen prije Božića

    DinersVisaMasterCardMaestroKEKS PayPaypal
    Specifikacija
    Slikovnica za djecutvrdi uvez
    Format: 21,4 x 20 cm28 str

    Slični proizvodi