Električni romobil S6 10", izdvaja se od konkurencije kako po kvaliteti izrade tako i po specifikacijama kao što su - Honeycomb gume (OTPORNA NA BUŠENJE - nema zračnice) veličine 10";
Prednji i stražnji amortizeri, koji vožnju čine neobično udobnom; P...
Električni romobil S6 10", izdvaja se od konkurencije kako po kvaliteti izrade tako i po specifikacijama kao što su - Honeycomb gume (OTPORNA NA BUŠENJE - nema zračnice) veličine 10";
Prednji i stražnji amortizeri, koji vožnju čine neobično udobnom; Podešavanje visine volana;
Prednja i stražnja svjetla za maksimalnu sigurnost vožnje; LCD zaslon;
500W motor, koji može nositi osobu do 120 kg;
Jednostavna prenosivost i male dimenzije montiranog uređaja.
Ime | Xplorer Električni romobil S6 |
SKU | 7184 |
G.W | 21,09KG |
N.W | 17,7 kg |
Boje | crna |
Brand | Xplorer |
Domet | 45-55 km |
Napon | 100V-240V (50~60HZ) |
Ovjes | prednji i stražnji ovjes |
Punjač | 110V/240V, 2.0A |
Svjetla | Prednje i stražnje svjetlo |
Baterija | 10,4 Ah |
Kočnice | električna kočnica + disk kočnica dva u jednom |
LCD zaslon | Vanjski LCD zaslon +USB priključak za punjenje |
Snaga motora | brushless 36V/350W, maksimalna snaga 500W |
Vrijeme punjenja | 5-6h |
Maksimalna brzina | 25km/h, EU regulativa |
Veličina kotača | 10'' prednja i stražnja guma Honeycomb |
Maksimalno opterećenje | 120 kg |
Veličina sklopljenog romobila | 1222*456*1194 mm |
Veličina rasklopljenog romobila | 1107*180*423mm |
Good value for money
1. romobil je kupljen 24.5.;
2. 4.7., sa samo 118km završili u ovlaštenom servisu, potvrda servisera- ne radi disk kočnica, kočila sam samo automatskom kočnicom (blokada motora), 5.7. romobil je preuzet iz servisa;
3. 5.7. informacija poslana u Bazzar;
4. 6.7. odlomio se tijekom vožnje komadić lijevanog metala prednjeg dijela romobila ispod governala na preklopu i disk na zadnjem kotaču zapinje, točnije čeljusti kočnice stružu po disku;
5. 7.7. iznova mail u Bazzar uz naznaku da se radi o reklamaciji na proizvod, slijedno kako su se otvarali daljnji problemi o svemu informiran Bazzar;
6. 10.7. opet u servisu, 13.7. podignut iz servisa, podešene kočnice, za metalni dio dobila info. da se javim 7.8. pa da se eventualno zamijeni taj dio, jer nije krucijalan za moju sigurnost u vožnji;
7. 31.7. Bazzar konačno odgovara na reklamaciju (zakonski rok je 15dana?) i upućuje me iznova na servis i prodavatelja (čudno ja sam mislila da je prodavatelj onaj tko mi je izdao račun?!) uz napomenu da oštećenja nastala mehaničkim putem ne spadaju u reklamaciju (iako se očito radi o grešci u materijalu jer oštećenje nije rezultat moga nestručnog rukovanja romobilom), citiram: "neka oštećenja nastala mehaničkim putem ne spadaju u reklamaciju zbog čega servis zadržava pravo naplate istog.".Zaključak donesite sami :)