Licencirani model BMW F650 GS 1:18 od Welly je Die cast metal s plastičnim dijelovima. Motocikl legendarnog bavarskog proizvođača uvijek je impresionirao male i velike ljubitelje motocikala. BMW F650 je obitelj motocikala koju je razvio BMW Motorrad početkom 1993.
Pročitaj višeModeli su uključivali F650St Strada i od 1994., F650 (nazvan 'Funduro') koji se, zbog nekih suptilnih razlika, smatrao dvostrukim/višenamjenskim motociklom s određenim off-road sposobnostima. 1993. - 2000. F650 bio je prvi jednocilindrični motocikl iz BMW-a od 1960. - 1966. R27 i prvi BMW-ov motocikl s lančanim pogonom.
Noviji modeli (nakon 2000.) uključivali su F650CS Scarver, F650GS i F650GS Dakar.
Proizvodio se od 2000. do 2007., BMW F650GS je dvonamjenski motocikl. Prodano je preko 105 000 jedinica tijekom proizvodnog vijeka. Bio je dostupan u nižem modelu s nižom visinom sjedala od kraćeg stražnjeg amortizera, standardnom modelu i višem više terenskom modelu 'Dakar'. Model Dakar imao je tanji prednji kotač od 21 inča (za razliku od uličnog od 19 inča) i duži hod ovjesa za bolje upravljanje izvan ceste. Imao je i deblje, više sjedalo. Ime je dobio po reliju Paris Dakar, na kojem je BMW-ov vozač Richard Sainct pobijedio na F650RR 1999. i 2000. godine.
F650GS je imao nekoliko naprednih tehnoloških značajki za svoje vrijeme. S računalno kontroliranim ubrizgavanjem goriva, katalizatorom, cilindrom obloženim Nikasilom, dodatnim ABS-om i zračnom kutijom dizajniranom da iskoristi uzorak strujanja zraka motocikla u pokretu. U kombinaciji s visokim omjerom kompresije motocikla i dvostrukim svjećicama (od 2004. nadalje), izvrsna ušteda goriva i niske emisije postojali su uz veliku izlaznu snagu. Originalni F650 s jednim motorom za BMW je proizvela austrijska tvrtka Rotax, dok je motocikl sastavila Aprilia. Kada je F650GS lansiran, cijeli je proces vraćen unutar tvrtke.
Među promjenama u odnosu na izvorni F650, motor je nadograđen na kućište leptira za gas od 43 mm. Gorivo je pohranjeno u spremniku za gorivo ispod sjedala. Lažni spremnik nalazio je udaljeni spremnik ulja (za suhi karter), zračnu kutiju i bateriju. To je pridonijelo nižem težištu za bolje rukovanje. Karoseriju je redizajnirao glavni BMW-ov dizajner David Robb.
Zbog velikih prodanih brojeva, F650GS je razvio veliki asortiman dodatne opreme i značajnu zajednicu vlasnika. BMW je također razvio veliki izbor tvorničke originalne tvrde prtljage za bicikl.
BMW F650 GS 1:18 dimenzije pakiranja: 16 x 7 x 10,4 cm