Šifra proizvoda: XKN5Q3Q
Cijena sadrži PDV
BMW 2002 TI Orange 1:34 iz serije 02 niz je sportskih kompaktnih automobila koje je proizvodio ovaj njemački proizvođač između 1966. i 1977. Temeljen na skraćenoj verziji nove klase limuzina. Za kolekcionare imamo model orange od Welly u omjeru 1:34 die cast. Izuzetno vjerna replika popularnog automobila oduševiti će sve obožavatelje ovog cijenjenog njemačkog proizvođača, male i velike.
Pročitaj višeOba prednja vrata se otvaraju pa se vidi i savršeno reproducirana unutrašnjost vozila. Model je izrađen s velikom pažnjom na sve i najsitnije detalje. Autić dolazi potpuno nov u originalnoj ambalaži.
Razvoj:
Prva proizvedena serija 02 bila je 1600-2 1966. Godine 1975. serija 02 zamijenjena je serijom E21 3. Sredinom 1960-ih BMW je uočio tržište za manju, cjenovno pristupačniju verziju s dvoja vrata svoje limuzine New Class s četvero vrata. Direktor korporativnog dizajna Wilhelm Hofmeister dodijelio je projekt zaposlenicima Georgu Bertramu i Manfredu Rennenu. Oni su proizveli atraktivan i sportski automobil.
Veći obujam 2002. koji je izravno proizašao iz njega 1968. godine nastavit će stvarati novu reputaciju BMW-a kao proizvođača visokokvalitetnih pristupačnih vozila performansi. Također su se proizvodili kabriolet, targa, hatchback i ekonomske verzije raznih modela serije "02".
Helmut Werner Bönsch, BMW-ov direktor planiranja proizvoda, i Alex von Falkenhausen, dizajner tvrtke M10 motora, svaki je imao dvolitrenu verziju M10 ugrađenu u 1600-2. Kada su shvatili da su obojica napravili istu preinaku, pripremili su zajednički prijedlog BMW-ovom odboru za proizvodnju. U isto vrijeme, američki uvoznik Max Hoffman tražio je od BMW-a sportskiju verziju serije 02 koja bi se mogla prodavati u Sjedinjenim Državama.
Modeli:
Što se tiče većih modela coupe i limuzina s 4 vrata, 2.0 motor se u početku prodavao u dva stanja. Osnovni s jednim rasplinjačem 2002. koji proizvodi 100 PS (74 kW; 99 KS) i dvostruki rasplinjač visoke kompresije 2002 ti koji proizvodi 120 PS (88 kW; 118 KS). 2002 Automatic, s osnovnim motorom i ZF 3HP12 3-brzinskim automatskim mjenjačem. Postao je dostupan 1969. 2002 ti je 1971. godine zamijenjen modelom 2002 tii. On je koristio motor s ubrizgavanjem goriva od 130 PS (96 kW; 128 KS) iz 2000 tii, koji je postizao najveću brzinu od 185 km/h (115 mph).
Turbo iz 2002. (E20) predstavljen je na sajmu automobila u Frankfurtu 1973. godine. Ovo je bio prvi europski i BMW-ov serijski automobil s turbopunjačem. Proizvodio je 170 KS (125 kW; 168 KS) pri 5.800 o/min, uz 240 N⋅m (177 lbf⋅ft) okretnog momenta. Automobil je imao najveću brzinu od 211 km/h (131 mph). Unutrašnjost je imala pojačanja i sat plus crvenu ploču s instrumentima s brzinomjerom od 240 kmh/150 mph, sportska sjedala i upravljač. Čelična karoserija imala je drugačiju prednju ploču s dodatnim nosačem za vuču i otvorima za dovod zraka, a lukovi prednjih i stražnjih kotača su izrezani kako bi se omogućila ugradnja širih kotača.
Dostupne su dvije standardne boje: Chamonix (bijela) i Polaris (srebrna) - a automobili su imali pruge/naljepnice u shemi boja BMW motosporta na bočnim stranama i prednjoj zračnoj jami. Turbo iz 2002. predstavljen je neposredno prije naftne krize 1973., stoga su proizvedena samo 1.672, kako je BMW od tada rekao da je "BMW napravio automobil koji je bio u suprotnosti s duhom vremena kao nijedan automobil prije".
BMW 2002 TI Orange 1:34 – dimenzije pakiranja: 15 x 6,5 x 7 cm
Pakiranje: kutija od lakiranog kartona s prozorčićem
Metalni auto s plastičnim elementima.