VW T1 double cabin pickup red 1:34 je posebna inačica legendarnog Volkswagen kombija. Za kolekcionare imamo model crveni od Welly u omjeru 1:34 die cast. Izuzetno vjerna replika popularnog automobila oduševiti će sve obožavatelje ovog cijenjenog njemačkog proizvođača, male i velike. Dvoja vrata se otvaraju pa se vidi i savršeno reproducirana unutrašnjost vozila. Model je izrađen s velikom pažnjom na sve i najsitnije detalje. Autić dolazi potpuno nov u originalnoj ambalaži.
Pročitaj višeTko bi rekao da rezanje stražnjeg dijela VW Type 2 može učiniti samo boljim. Pametni ljudi iz Volkswagena su to učinili i to novo pomoćno vozilo nazvano je 1966 Volkswagen Double Cab Pick-up. Izvorno napravljen za udobnu obiteljsku vožnju, Type je transformiran kako bi odgovarao različitim namjenama. Među kojima je i onaj koji je Americi vrlo drag: kamionet.
Stvaranjem ravnog prostora za teret straga uz ugradnju dvostruke kabine, VW DoKa (kako je postao poznat) postao je kolekcionarski predmet kako je vrijeme prolazilo.
Razvoj:
Prva generacija Volkswagen Type 2 s podijeljenim vjetrobranskim staklom, proizvodila se od 8. ožujka 1950. do kraja 1967. Od 1950. do 1956. u Wolfsburgu se proizvodio T1 (tada se nije tako zvao). Od 1956. proizvodio se u potpuno novoj tvornici Transporter u Hannoveru. Kao i Buba, prvi Transporteri koristili su 1100 Volkswagen zrakom hlađeni motor, 1.131 cc, 18 kW (24 KS; 24 KS). Dok je neobična rana verzija motora od 30 kW (41 PS; 40 KS) debitirala isključivo na Type 2 1959. Svi modeli iz 1959. koji danas zadržavaju taj rani motor rijetki su. Motor se gotovo odmah prestao proizvoditi, rezervni dijelovi nisu bili dostupni.
Rane verzije T1 do 1955. često su nazivane "Barndoor", zahvaljujući ogromnom stražnjem poklopcu motora. Kasnije verzije s blago modificiranom karoserijom, manjim motornim prostorom i kotačima od 15" umjesto originalnih 16" danas zovu T1b. Od modelske godine 1964., kada su stražnja vrata postala šira, vozilo se moglo nazivati T1c. Te godine također su uvedena dodatna klizna vrata za putnički/teretni prostor umjesto vrata sa šarkama prema van tipičnih za teretna dostavna vozila.
Godine 1962. kao tvornička opcija uveden je teški Transporter. Imao je teretni kapacitet od 1.000 kg umjesto 750 kg, manje, ali šire kotače od 14" i 1.5 L, 31 kW (42 PS; 42 KS). To je bilo toliko uspješno da je samo godinu dana kasnije, 750 kg, 1.2 L Transporter prestao proizvoditi. 1963 godine uveo motor od 1500 – 1493 cc kao standardnu opremu na tržište SAD-a sa 38 kW (52 PS; 51 KS).
Njemačka proizvodnja prestala je nakon modela iz 1967. godine. Međutim, T1 se još uvijek izrađivao u Brazilu do 1975. Tada je modificiran s prednjim dijelom u stilu T2 iz 1968. – 1972. i velikim stražnjim svjetlima iz 1972. u takozvani "T1.5" i proizvodio se do 1996. Brazilski T1 nisu bili identični posljednjim njemačkim modelima, iako su imali neke karakteristične značajke T1a, poput prtljažnih vrata i naplataka s pet klinova promjera kruga od 205 mm.
VW T1 double cabin pickup red 1:34 – dimenzije pakiranja: 15 x 6,5 x 7 cm
Pakiranje: kutija od lakiranog kartona s prozorčićem
Metalni auto s plastičnim elementima