Thumbnail 1
Thumbnail 2
Thumbnail 3
Thumbnail 4
Thumbnail 5
Renault 16 silver 1:34 slika 1
Renault 16 silver 1:34 slika 2
Renault 16 silver 1:34 slika 3
Renault 16 silver 1:34 slika 4
Renault 16 silver 1:34 slika 5

Renault 16 silver 1:34

Šifra proizvoda: E4EN2MR

Cijena

9,95 €

Cijena sadrži PDV

    Dostupno odmahDostava kroz 1-4 radnih dana

    DinersVisaMasterCardMaestroKEKS PayPaypal

    Renault 16 silver 1:34 veliki je obiteljski hatchback automobil koji je u jednoj generaciji proizvodio i plasirao na tržište francuski proizvođač automobila Renault između 1965. i 1980. Za kolekcionare imamo model silver od Welly u omjeru 1:34 die cast. Izuzetno vjerna replika popularnog automobila oduševiti će sve obožavatelje ovog cijenjenog francuskog proizvođača, male i velike.

    Pročitaj više

    Oba prednja vrata se otvaraju pa se vidi i savršeno reproducirana unutrašnjost vozila. Model je izrađen s velikom pažnjom na sve i najsitnije detalje. Autić dolazi potpuno nov u originalnoj ambalaži.

    Razvoj:

    Proizvodio se u Le Havreu u Francuskoj — i naširoko je poznat kao prvi francuski dobitnik nagrade Europski automobil godine.

    Ranih 1960-ih Renault je proizvodio seriju malih automobila, uključujući hatchback Renault 4 i Renault Dauphine sa stražnjim motorom. Namjeravao je zamijeniti svoj veći obiteljski automobil, model Renault Frégate (1951. – 1960.) koji je uspio proizvesti skromnih 163.383 jedinica.

    R16 je bio veliki uspjeh, s 1.845.959 primjeraka proizvedenih tijekom proizvodnje od 15 godina. Automobil se dobro prodavao u većem dijelu Europe. Osvajao je pohvale za svoju prostranu i udobnu unutrašnjost, kao i praktičnost koju nudi njegov jedinstven stil karoserije hatchback. Prodavan je u Sjedinjenim Državama, a prodan je samo mali broj. Postigao je znatno veći uspjeh u Kanadi.

    Mehanički raspored R16 sličan je Citroën Traction Avantu – pogon na prednje kotače, motor postavljen u liniji iza mjenjača, ovjes na torzionoj šipki i stupanj prijenosa na stupu. Osim toga, automobil je imao aluminijski motor i električni ventilator za hlađenje, oba tehnička inovacija.

    16 uspješno je uveo karoseriju hatchback u obiteljski segment srednje veličine. Dopuštajući konfiguraciju unutrašnjosti na sedam različitih načina. Ovaj oblik karoserije je između limuzine i karavana. Prije nego što je skovan izraz hatchback, novinari su se mučili da ga opišu.

    R16 je također poznat po nejednakom međuosovinskom razmaku, slijeva nadesno. Dvije osovine stražnjih kotača nisu u liniji; nego je lijevi međuosovinski razmak 70 mm (2,76 in) duži od desnog međuosovinskog razmaka, kako bi se smjestio poprečni ovjes torzione šipke. Ovo i meka prednja sjedala daju automobilu posebno glatku vožnju čak i preko velikih neravnina.

    Ručica mjenjača postavljena na stup omogućila je prostraniju prednju kabinu. Promjena stupnja prijenosa (zahtijevana položajem mjenjača ispred motora) bila je rijetka na zapadnoeuropskim tržištima.

    Proizvodnja:

    Serijska proizvodnja započela je u ožujku 1965. u tvrtkinoj nedavno dovršenoj tvornici u Sandouvilleu, nekoliko kilometara istočno od Le Havrea. Automobil je imao službeno lansiranje u ožujku 1965. na Ženevskom sajmu automobila, a bio je dostupan za prodaju u Francuskoj i većini drugih tržišta s volanom na lijevoj strani tijekom lipnja 1965. Krajem te godine prvi je put uvezen na tržište Ujedinjenog Kraljevstva u obliku s volanom na desnoj strani i brzo će se etablirati kao jedan od najpopularnijih uvezenih automobila u Britaniji.

    Godine 1967. Renault je predstavio model s nižom opremom, bolje prilagođen teretu, koji se na tržištu prodavao kao 16 Commerciale do 1976. godine.

    Razine opreme bile su visoke za cijenu. U početku, Renault je prodavao R16 sa samo 1,5 L (1470 cc) benzinskim motorom u GL specifikaciji za koji se zahtijevalo 55 PS (40 kW; 54 KS). U ožujku 1968. pojavio se na Ženevskom sajmu automobila 1,6 L (1565 cc) 84 PS (62 kW; 83 KS) linijski četiri TS koji bi mogao doseći 100 mph (160 km/h). Verzija s automatskim mjenjačem, izvorno označena kao Renault 16 TA, predstavljena je na Ženevskom sajmu automobila početkom 1969. Vrhunski model bio je TX, lansiran na Pariškom sajmu automobila u listopadu 1973., s ručnim 5-stupanjskim mjenjačem zajedno s električnim podizačima prednjih prozora i središnjim zaključavanjem vrata, jednim od prvih obiteljskih automobila u Europi koji ih je uključivao.

    Renault 16 silver 1:34 – dimenzije pakiranja: 15 x 6,5 x 7 cm

    Pakiranje: kutija od lakiranog kartona s prozorčićem

    Metalni auto s plastičnim elementima.

    Dostupno odmahDostava kroz 1-4 radnih dana

    DinersVisaMasterCardMaestroKEKS PayPaypal

    Slični proizvodi