Šifra proizvoda: QQVZGND
Cijena sadrži PDV
VW Karmann Ghia Coupe žuta 1:34 dolazi iz obitelji od tri preklapajuća modela sportskih automobila koje proizvodi Volkswagen, a prodaju se u karoseriji 2+2 coupe (1955-1975) i 2+2 kabrio (1957-1975). Za kolekcionare imamo model žuti od Welly u omjeru 1:34 die cast. Izuzetno vjerna replika popularnog automobila oduševiti će sve obožavatelje ovog cijenjenog njemačkog proizvođača, male i velike.
Pročitaj višeOba prednja vrata se otvaraju pa se vidi i savršeno reproducirana unutrašnjost vozila. Model je izrađen s velikom pažnjom na sve i najsitnije detalje. Autić dolazi potpuno nov u originalnoj ambalaži.
Razvoj:
Interno označeni kao Type 14 (1955–1975), Type 34 (1962–1969) i Type 145 TC (1972–1975; Brazil), automobili Karmann Ghia kombinirali su podnice i mehaniku modela Type 1 / Beetle ili Type 3 'ponton' sa stilom talijanske Carrozzerije Ghia i ručno izrađenim karoserija njemačke karoserije Karmann.
Model 14 Karmann Ghia iz 1955. bio je tek drugi Volkswagenov osobni automobil ikada proizveden. Nakon Bube, lansiran je šest godina prije Type 3 notchback, fastback i Variants. Bili su brži i skuplji od Bube, ali straga vrlo skučeni. Unatoč širem, poslijeratnom i gotovo pločastom dizajnu karoserije. Dvije godine kasnije, 1957., dodan je kabriolet.
Godine 1961. Karmann Ghia nakratko je izgubio svoju titulu najbržeg Volkswagena. Nakon lansiranja snažnijih modela Type 3 od 1500 ccm, ali kasnije te godine Volkswagen, Ghia i Karmann predstavili su potpuno novu Karmann Ghiu – Type 34. Koristeći podnicu tipa 3 i pogonski sklop od 1500 cc. Izrađivan od 1962. do 1969., imao je i novu, moderniju, uglatiju i prostraniju karoseriju. I novu, luksuzniju unutrašnjost, što ga čini znatno skupljim od svih drugih VW osobnih automobila. Uz to, Type 34 bio je jedan od prvih automobila na svijetu s opcijom električnog čeličnog krovnog otvora. Type 34 Karmann Ghia tako je ponovno postao VW-ov top model – koštao je do dvostruko više od Bube – dok je jeftiniji Type 14 ostao u proizvodnji. Samo je potonji nudio kabriolet.
Neuspjesi:
Neuspjeh u ponudi Type 34 u Sjedinjenim Državama – najvažnijem tržištu za Karmann Ghia – u kombinaciji s visokim cijenama drugdje vjerojatno je pridonio ograničenoj prodaji. Nakon što je Type 14 također dobio motor od 1500 ccm 1967., proizvodnja Type 34 je prekinuta tijekom 1969. Volkswagen iz Brazila je ipak tražio alternativu u svom tržišnom segmentu. Pa je Carrozzeria Ghia ponovno dobila zadatak da dizajnira treći Model Karmann Ghia. Za tržište Južne Amerike, Karmann Ghia TC (Touring Coupé), proizvodio se u Brazilu od 1972. do 1975. godine. Rezultat je bio moderan, raskošan fastback koji je nudio dobar unutarnji prostor za automobil 2+2.
Za posljednju modelsku godinu, preostalo stražnje sjedalo u Type 14 ukinuto je za sjevernoameričke modele, budući da nije imalo sigurnosnih pojaseva. Sve Karmann Ghie za 1974. prodavane su isključivo kao dvosjedi.
Više od 445.000 Karmann Ghia proizvedeno je u Njemačkoj tijekom proizvodnog vijeka automobila. Ne uključujući varijantu Type 34. Volkswagen do Brasil (Volkswagen Brasil) proizveo je 41.600 Type 34 u Brazilu za Južnu Ameriku između 1962. i 1975. godine.
Dugo poznata po svom vanjskom stilu, Karmann Ghia dizajnirana je uz pomoć brojnih pojedinaca iz Carrozzeria Ghia i bila je pod snažnim utjecajem rada Virgila Exnera, iako su svi njeni dizajneri prošli bez konačnog pojedinačnog stilskog pripisivanja.
VW Karmann Ghia Coupe žuta 1:34 – dimenzije pakiranja: 15 x 6,5 x 7 cm
Pakiranje: kutija od lakiranog kartona s prozorčićem
Metalni auto s plastičnim elementima.