Šifra proizvoda: E4EMZ34
Cijena sadrži PDV
Peugeot 404 Cabriolet plavi 1:34 je nastao iz modela velikog obiteljskog automobila koji je proizvodio francuski proizvođač Peugeot od 1960. do 1975. Za kolekcionare imamo model plavi od Welly u omjeru 1:34 die cast. Izuzetno vjerna replika popularnog automobila oduševiti će sve obožavatelje ovog cijenjenog francuskog proizvođača, male i velike.
Pročitaj višeOba vrata se otvaraju pa se vidi i savršeno reproducirana unutrašnjost vozila. Model je izrađen s velikom pažnjom na sve i najsitnije detalje. Autić dolazi potpuno nov u originalnoj ambalaži.
Razvoj:
Prva varijanta karoserije bila je na tržištu do 1988. Dizajniran od strane Pininfarine, 404 je u početku bio ponuđen kao limuzina, karavan i kamionet. Kabriolet je dodan 1962., a coupé 1963. 404 je bio opremljen 1,6-litrenim benzinskim motorom, sa Solex rasplinjačem ili Kugelfischer mehaničkim ubrizgavanjem goriva ili 1,9-litrenim dizel motorom dostupnim kao opcija. Predstavljen na Pariškom sajmu automobila kao opcija bilo je uključivanje 3-brzinskog ZF automatskog mjenjača. Sličnog jedinici koja se već nudi na određenim BMW modelima, kao alternativa standardnoj ručnoj jedinici postavljenoj na stup.
Popularan kao taksi, 404 uživao je ugled zbog izdržljivosti i vrijednosti. 404 se proizvodio po licenci u raznim afričkim zemljama do 1991. (u Keniji). Proizvodio ga je u Argentini Safrar/Sevel u El Palomaru. U Québecu, Kanada, u tvornici St-Bruno-de-Montarville Sociéte de Montage Automobile (SoMA) Ltd. (1965.-1968.). Na Novom Zelandu od strane Campbell Industries. U Australiji od strane Renault Australia Pty. Ltd. I u Čileu od strane Automotores Franco Chilena S.A. u Los Andes. Peugeotova proizvodnja u Francuskoj od 1.847.568 modela 404 završila je 1975. Ukupno 2.885.374 jedinica proizvedeno je diljem svijeta do kraja proizvodnje.
Peugeot 404 cabriolet/cabrio prvi put se pojavio na Paris Motor Showu u listopadu 1961., a popratna coupé verzija lansirana je šest mjeseci kasnije. Karoserije kabrioleta i coupéa izrađene su u radionicama Pinin Farina u Torinu, a samo su podnica i mehanički elementi bili podijeljeni s limuzinom. Ovi su modeli u početku bili pokretani istim motorom s jednim rasplinjačem kao i limuzina, a opcija motora s ubrizgavanjem goriva (XCKF1) s Kugelfischer sustavom ubrizgavanja dodana je ponudi na Ženevskom sajmu automobila u ožujku 1962. Cijena od 3899 američkih dolara 1965. stavila je kabriolet u isti cjenovni razred kao i Jaguar E-Type na američkom tržištu.
Peugeot 404 Cabriolet plavi 1:34 – dimenzije pakiranja: 15 x 6,5 x 7 cm
Pakiranje: kutija od lakiranog kartona s prozorčićem
Metalni auto s plastičnim elementima.