Šifra proizvoda: 3AEKXX6
Cijena sadrži PDV
1969 Pontiac GTO plavi 1:34 je automobil s prednjim motorom, stražnjim pogonom, s dvoja vrata i četiri putnika koji proizvodi i prodaje odjel Pontiac General Motorsa tijekom četiri generacije od 1963. do 1974. u Sjedinjenim Državama. Petu generaciju je izradila GM-ova australska podružnica, Holden, za modele od 2004. do 2006. godine.
Pročitaj višeZa kolekcionare imamo model 1969 plavi od Welly u omjeru 1:34 die cast. Izuzetno vjerna replika popularnog automobila oduševiti će sve obožavatelje ovog cijenjenog proizvođača, male i velike.
Oba vrata se otvaraju pa se vidi i savršeno reproducirana unutrašnjost vozila. Model je izrađen s velikom pažnjom na sve i najsitnije detalje. Autić dolazi potpuno nov u originalnoj ambalaži.
Povijest:
Prva generacija GTO-a zaslužna je za popularizaciju segmenta tržišta mišićavih automobila u 1960-ima. Neki smatraju da je Pontiac GTO započeo trend sa sva četiri domaća proizvođača automobila koji nude razne konkurentske modele.
Za modele 1964. i 1965. GTO je bio dodatni paket na Pontiac LeMansu srednje veličine. GTO je bio označen kao zasebni Pontiacov model od 1966. do 1971.
Model iz 1969. eliminirao je prozore ventilacijskih otvora na prednjim vratima. Imao je malu reviziju rešetke i stražnjih svjetala i premjestio ključ za paljenje s instrument ploče na stup upravljača. Lice mjerača promijenjeno je iz čeličnoplave u crnu. Osim toga, bočna svjetla postavljena na stražnju četvrt ploču promijenila su se iz crvene leće u obliku Pontiacovog amblema "vrha strijele" u onu u obliku široke GTO oznake. Prednji vanjski nasloni za glavu bili su standardna oprema na svim automobilima proizvedenim 1969.
Prethodni ekonomični i standardni V8 motor od 350 KS (260 kW) su ostali, dok je "400 H.O." od 360 KS (270 kW) je nadograđen na "400 Ram Air", snage 366 KS (273 kW) pri 5.100 o/min. Najbolja opcija bio je Ram Air IV snage 370 KS (375 PS; 276 kW), koji je imao posebne ispušne grane visokog protoka nalik na zaglavlje. Zatim glave cilindra visokog protoka, poseban visoki uspon aluminijski usisni razvodnik. Veći 4-cijevni rasplinjač Rochester Quadrajet. Bregasta osovina visokog podizanja/dugog trajanja, plus razne unutarnje komponente koje mogu podnijeti veće brzine motora i izlaznu snagu.
The Judge:
Predstavljen je novi model nazvan "The Judge". Kao što je prvotno zamišljeno, Judge je trebao biti jeftini GTO, lišen značajki koje bi bile konkurentne Plymouth Road Runneru. Paket je bio 332 US$ skuplji od standardnog GTO-a, a uključivao je motor Ram Air 400, kotače Rally II bez ukrasnih prstenova, Hurst mjenjač, šire gume, razne naljepnice i stražnji spojler. Pontiac je tvrdio da je spojler imao neki funkcionalni učinak pri većim brzinama, proizvodeći malu, ali mjerljivu potisnu silu, ali je bio od male vrijednosti pri dozvoljenim brzinama. Judge je u početku bio ponuđen samo u Carousel crvenoj boji, ali ostale su boje postale dostupne sredinom godine modela.
GTO su u prodaji nadmašili i Chevrolet Chevelle SS396 i Plymouth Road Runner, ali 72.287 prodano je tijekom modelne godine 1969., od kojih je 6.833 imalo paket Judge.
1969 Pontiac GTO plavi 1:34 BMW X5 smeđi 1:34 – dimenzije pakiranja: 15 x 6,5 x 7 cm
Pakiranje: kutija od lakiranog kartona s prozorčićem
Metalni auto s plastičnim elementima.