Šifra proizvoda: VKDMJRE
9,95 €
Cijena sadrži PDV
1968 Chevrolet Camaro Z28 plavi 1:34 je američki pony automobil koji je Chevrolet predstavio u jesen 1966. za modelnu godinu 1967. Za kolekcionare imamo model plavi od Welly u omjeru 1:34 die cast. Izuzetno vjerna replika popularnog automobila oduševiti će sve obožavatelje ovog cijenjenog američkog proizvođača, male i velike.
Pročitaj višeOba vrata se otvaraju pa se vidi i savršeno reproducirana unutrašnjost vozila. Model je izrađen s velikom pažnjom na sve i najsitnije detalje. Autić dolazi potpuno nov u originalnoj ambalaži.
Razvoj:
Koristio je potpuno novu GM F-karoseriju s pogonom na stražnje kotače. Bio je dostupan s 2 vrata, 2+2 sjedala, tvrdi krov i kabriolet. Karoserija F dijelila se s Pontiac Firebirdom za sve generacije. Prva generacija Camara izrađivana je do modelne godine 1969.
Gotovo svi Camari iz 1967. – 1969. proizvedeni su u dvije tvornice za sklapanje u SAD-u: Norwood, Ohio, i Van Nuys, Kalifornija. Postojalo je i pet tvornica za montažu Camaro izvan SAD-a u zemljama koje su zahtijevale lokalnu montažu i sadržaj. Te su tvornice bile smještene na Filipinima, u Belgiji, Švicarskoj, Venezueli i Peruu.
Standardni pogonski sklop debitantskog Camara bio je Chevrolet Turbo-Thrift 230 cu in (3,8 L). Redni 6 motor sa 140 KS (104 kW) pri 4400 o/min i 220 lb⋅ft (298 N⋅m) okretnog momenta pri 1600 o/min, povezan s 3-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Kako bi se držao korak s drugim proizvođačima u sve gušćoj niši pony automobila, ponuđen je izbor opcijskih osnovnih modela i V8 motora visokih performansi, kao i niz opcijskih ručnih i automatskih mjenjača.
Osam različitih motora bilo je dostupno u Camaru iz 1967., 10 u 1968. i 12 u 1969. Dodatni mjenjači tijekom prve generacije modela uključivali su dvobrzinski "Powerglide" automatski mjenjač i četverobrzinski ručni, dostupan s bilo kojim motorom. Trobrzinski "Turbo Hydra-Matic 350" automatik postao je dostupan na većini V8 počevši od 1968. Opcijski automatik za automobile SS 396 bio je trobrzinski Turbo 400. Godine 1969. poluautomatski "Torque-Drive" dvobrzinski mjenjač bio je dostupan na modelima sa šest cilindara.
Paketi:
Paket performansi Z/28, dizajniran je kako bi omogućio Camaru natjecanje u SCCA Trans-Am seriji. Uključivao je čvrsti podizač 302 cu u (4,9 L) V8, mjenjač s 4 brzine, prednje disk kočnice s električnim pogonom, stražnju osovinu s 12 vijaka, 15" kotače, ovjes za teške uvjete rada i par širokih "skunk" pruga niz haubu i poklopac prtljažnika. Z/28 nudio je živahne ulične performanse, ali su bile potrebne brojne dodatne modifikacije da bi se mogao natjecati.
1968 Chevrolet Camaro Z28 plavi 1:34 – dimenzije pakiranja: 15 x 6,5 x 7 cm
Pakiranje: kutija od lakiranog kartona s prozorčićem
Metalni auto s plastičnim elementima