Thumbnail 1
Thumbnail 2
Thumbnail 3
Thumbnail 4
Akcija-15%
Yamaha YZF-R6 1:18 slika 1
Yamaha YZF-R6 1:18 slika 2
Yamaha YZF-R6 1:18 slika 3
Yamaha YZF-R6 1:18 slika 4
YAMAHA logo

Yamaha YZF-R6 1:18

Šifra proizvoda: 6N55NK9

Najniža cijena u prethodnih 30 dana
12,95 €

Akcijska cijena

11,00 €

Cijena sadrži PDV

Akcija traje još:

    Dostupno odmahDostava kroz 1-4 radnih dana

    DinersVisaMasterCardMaestroKEKS PayPaypal

    Licencirani model Yamaha YZF-R6 1:18 od Welly je Die cast metal s plastičnim dijelovima. Yamaha YZF-R6 je sportski motocikl koji je Yamaha proizvodila kao klasu 600 od 1999. do 2020.

    Pročitaj više

    Od 2021. dostupnost proizvodnje ograničena je na specifikacije samo za utrke na većini svjetskih tržišta. Organizatori utrka željeli su pružiti prostor za alternativne strojeve kako bi se odmaknuli od Yamahe R6 kao dominantne marke u Supersport utrkama.

    Razvoj:

    YZF-R6 predstavljen je 1999. kao supersportska verzija supermotocikla YZF-R1 i kao pratilac više ulično orijentiranog sportskog motocikla YZF600R, koji se nastavio prodavati uz R6. Motocikl je imao Yamahin potpuno novi dizajn motora koji može proizvesti preko 108 KS. R6 je bio prvi svjetski četverotaktni motocikl od 600 ccm koji je proizvodio više od 100 KS.

    YZF-R6 je revidiran nekoliko puta od svog predstavljanja. Počevši od modela iz 2003., kada je R6 postao motor s ubrizgavanjem goriva. Model iz 2006. godine bio je značajna nadogradnja s novim sustavom upravljanja motorom koji uključuje YCC-T ride by wire gas i višelamelnu kliznu spojku. Model iz 2008. uključio je YCC-I usisni sustav promjenjive duljine za optimizaciju snage pri velikim brzinama motora i poboljšani dizajn okvira Deltabox.

    Problem:

    Godine 2006. Yamaha je reklamirala da R6 ima crvenu liniju od 17.500 okretaja u minuti. To je 2000 okretaja u minuti više od prethodnog modela R6. To je bila je najviša crvena linija tahometra od bilo kojeg četverotaktnog motora motocikla proizvedenog 2006. Prava maksimalna brzina motora bila je ograničena od strane ECU-a na 15.800 okretaja u minuti. U veljači 2006. Yamaha je priznala da je stvarna crvena linija motora motocikla za više od 1000 okretaja u minuti niža od onoga što je naznačeno na tahometru i što je reklamirano, i ponudila je otkup bilo kojeg R6 ako kupac nije zadovoljan.

    Chaz Davies pomogao je Yamahi da osvoji naslov i kod vozača i kod proizvođača tijekom sezone 2011. Supersport Svjetskog prvenstva. Motocikl je također pobijedio u kategoriji super-sport na utrkama North West 200 2008.

    Ažurirani R6 ima poboljšanu aerodinamiku sa stilom inspiriranim R1, kao i njegovu 43 mm okrenutu prednju vilicu i prednje kočnice, novi stražnji amortizer, novi aluminijski spremnik goriva, magnezijski podokvir, ABS kočnice, načine vožnje i kontrolu proklizavanja. Tvrdi se da nova aerodinamika smanjuje otpor za 8% u odnosu na prethodne modele. Motor je nepromijenjen, sa snagom na stražnjim kotačima i dalje oko 120 KS.

    Yamaha YZF-R6 1:18 dimenzije pakiranja: 16 x 7 x 10,4 cm

    Dostupno odmahDostava kroz 1-4 radnih dana

    DinersVisaMasterCardMaestroKEKS PayPaypal

    Slični proizvodi