Thumbnail 1
Thumbnail 2
Thumbnail 3
Thumbnail 4
Akcija-15%
BMW K1200S 1:18 slika 1
BMW K1200S 1:18 slika 2
BMW K1200S 1:18 slika 3
BMW K1200S 1:18 slika 4
BMW logo

BMW K1200S 1:18

Šifra proizvoda: 4XNNXVR

Trenutno nedostupno

Licencirani model BMW K1200S 1:18 od Welly je Die cast metal s plastičnim dijelovima. BMW serije K ima vodeno hlađene motore od tri (K75), četiri (K100, K1100, K1200, K1300) ili šest (K1600) cilindra. Sve do 2004. godine, svi motori serije K, bilo trocilindrični ili četverocilindrični, bili su izvornog rasporeda "leteće cigle", tako nazvanog zbog vanjskog izgleda motora.

Pročitaj više

Slični proizvodi

Raspored ovih originalnih K motora jedinstven je u motociklizmu po tome što je motor montiran ležeći na boku, s ručicom na desnoj strani motocikla, a glavama cilindra i zupčanikom ventila na lijevoj strani. Ovaj je format imao prednost jer je dopuštao pogonskom sustavu da ima samo jednu translaciju od 90 stupnjeva unutar kućišta završnog pogona, potencijalno smanjujući gubitke pogonskog sklopa. Svi motori izvornog formata K također su bili upareni sa suhom automobilskom spojkom. Jednoobrazna uporaba tradicionalnog K motora prestala je s modelima K1200 2005., s novim motorom serije 1200 koji se radikalno razlikovao od leteće cigle po tome što je bio konvencionalni poprečno postavljeni četverocilindrični motor pod kutom od 55 stupnjeva spojen na mokro kvačilo i mjenjač jedinstvene konstrukcije. U to se vrijeme također pogon osovine K motocikla pomaknuo s desne strane na lijevu.

Početak:

Prvi proizvodni motocikl K-serije bio je K100, koji je predstavljen 1983. Godine 1988. BMW je predstavio K1 koji je imao Bosch Motronic sustav ubrizgavanja goriva. Od 1985. do 1996. proizvodio se K75 trocilindrični motor obujma 740 cc.

Godine 1991. BMW je povećao obujam modela K100 s 987 cc na 1097 cc, a oznaka modela postala je K1100. K1100LT je bio prvi s novom zapreminom motora. Godine 1998. BMW je ponovno povećao obujam na 1170 cc. Ovaj nadograđeni četverostruki motor pojavio se u K1200RS. Ovaj se motor nastavio proizvoditi za raspon K1200LT, s ažuriranjem za povećanje snage 2004., do kraja proizvodne serije LT.

Kasniji K1200 motor je 1.157 cc poprečno redni četverocikl, najavljen 2003. i prvi put viđen u K1200S iz 2005. Novi motor razvija 123 kW (165 KS) i nagnut je prema naprijed za 55 stupnjeva. Širok je 43 cm (17 inča), što biciklima daje vrlo nisko središte mase bez smanjenja maksimalnih kutova nagiba.

BMW K1200S 1:18 dimenzije pakiranja: 16 x 7 x 10,4 cm

Trenutno nedostupno